مدیریت کامل سیستم از طریق بوت با سی دی بوت هیرن – Hiren’s BootCD 10.5

اولین رای باشید!

سی دی بوت یا Bootable CD، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم، به صورت خود کار، در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند. Hiren’s BootCD محصولی رایگان و جادویی بی نظیر از وب سایت Ntlworld است. که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utility تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد! این سی دی مجموعه ای از ابزار های بی نظیر تحت داس را به صورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان می دهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها، ویروس یابی سیستم، مشاهده تصاویر، ویرایش Password ها و بسیاری اعمال دیگر به پردازید.

 

 

Hiren’s Boot CD شامل نرم افزار های مختلف جهت:

– پارتیشن بندی و تغییر حجم پترتیشن ها
– رفع عیوب سخت افزاری
– راه اندازی سیستم
– تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان از اطلاعات
– ویروس یابی
– بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده
– ابزار های تعمیر و رفع اشکال Hard Disk
– مدیریت و کار با درایو های NTFS
– به دست آوردن یا عوض کردن Password در Windows و Bios
– مدیریت فایل های Hard Disk
– ابزار های مرتبط با Bios و CMOS

از قابلیت های منحصر به فرد این CD دارا بودن یک نسخه ی خلاصه شده Windows 98 (آن هم کاملا گرافیکی) می باشد. این CD زمانی به کمک ما خواهد آمد که دسترسی به محیط Windows نداشته و می خواهیم به رفع عیوب System از طریق محیط های BOOT و DOS
به پردازیم که در پاره ای از مواقع الزامی و مورد استفاده خواهد بود. این مجموعه به صورت کاملا رایگان در قالب یک فایل Iso قابل دانلود می باشد.

 

راهنمای نصب:

پس از دانلود فایل فشرده، ابتدا زیپ آن ها را باز نموده و سپس فایل ISO موجود در آن را با استفاده از یک برنامه رایت، مانند Nero بروی یک CD خام رایت کنید. حال سیستم خود را ری استارت نموده و پس از قرار دادن سی دی مذکور در CD ROM، سیستم را با CD بوت نمایید، تا وارد برنامه های Hiren’s BootCD شوید، به کمک نرم افزارهای موجود در این CD به رفع عیوب و مشکلات System خود بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 

دانلود پارت اول:        Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت دوم:        Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود