ایجاد فیلم آموزشی با Adobe Captivate v5.0 Multilingual

اولین رای باشید!

نرم افزار Adobe Captivate یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه ساخت فایل های آموزشی به صورت مالتی مدیا و اینتراکتیو نیز می باشد. این نرم افزار با دارابودن قابلیت های بسیار برای حرفه ای ها می تواند به ابزاری واقعا کامل و حیاتی تبدیل شود.
در حقیقت Adobe Captivate یک نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایشگر کاربران است اما با قابلیت هایی بسیار بیشتر از یک دوربین فیلمبرداری. زیرا کاربری که از محیط کار خود فیلم می گیرد می تواند در هنگام فیلم گرفتن کیفیتی فوق العاده بالا را اعمال کند تا بیننده با کیفیتی شبیه به فیلم های DVD بتواند تصاویر موردنظر را مشاهده نماید. Adobe Captivate به کاربر این امکان را می دهد تا توضیحات خود را به صورت صوت و از طریق میکروفون هم به فیلم اضافه نماید. این موارد تنها به قسمت ضبط خلاصه می شد، زمانی که فیلمی گرفته شد می توان آن را به راحتی مورد ویرایش قرار داد. صداها را اضافه یا کم کرد ، Object هایی را به فایل آموزشی اضافه نمود. کیفیت و حجم آن را تغییر داد ، و هر کاری که به فکر یک فرد خطور می کند می تواند در این نرم افزار پیاده نماید.

 

 

توضیحات: دقت داشته باشید قبل از نصب این مجموعه ، برای کرک کردن آن دو راه وجود دارد.

راه اول) ابتدا به مسیر زیر بروید

C:\Windows\system32\drivers\etc

سپس فایل hosts را توسط Notepad اجرا نمایید.  حال در آخرین خط نوشته ها ، خطی جدید افزوده و در خط جدید این آدرس را وارد نمایید:

راه دوم) فایل keygen.exe را اجرا نموده و سپس گزینه Patch را بزنید تا به صورت خودکار این مراحل طی شود.

پس از انجام مرحله فوق ، فایل keygen.exe را اجرا نموده و از لیست ، سریال نامبرهای مربوطه را پیدا کرده و وارد نمایید. دقت داشته باشید که سریال انتخابی همخوان با نسخه نرم افزار باشد.

 

دانلود پارت ۱:        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود