آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Jimmy’s Vendetta

اولین رای باشید!

امروز DLC جدید بازی Mafia II با نام Jimmy’s vendetta منتشر شد گفته شده این DLC برای هر سه پلتیفرم pc,xbox,ps3  منتشر میشود و این DLC شامل ۳۰ ماموریت جدید در شهر زیبای Empire Bay  اتفاق میفتد البته با این مرد کچل که اسمشم جیمی هست و داستان این DLC ( انتقام جیمی ) است که حدودا ۷ الی ۸ ساعت گیم پلی دارد و یک سیستم ارکید امتیاز دهی در بازی وجود دارد که به نحوه ی تیراندازی و رانندگی شما امتیاز میدهد.

توجه داشته باشید که این نسخه ، در روز ۴شنبه توسط تعدادی از وبسایت ها منتشر شد که مشکلات بسیار زیادی داشت. شما امروز می توانید نسخه سالم و نهایی این آپدیت بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و توضیحات کامل نصب از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، به داخل پوشه رفته و اول از همه وارد قسمت ۰۱ MafiaII Update 1 بشوید. فایل اجرایی Mafia.II.Update.1.exe را نصب نموده و سپس داخل پوشه Crack SKIDROW بشوید و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محلی که بازی را نصب نموده اید کپی کنید. توجه داشته باشید که طبق روال نصب بازی اصلی ، باید کرک بازی در پوشه pc کپی شود و از کپی کردن کرک در فولدر اصلی بازی خودداری کنید. حال به فایل دانلودی خود رجوع کنید و به فولدر ۰۲ Setup مراجعه کنید. فایل اجرایی Setup.exe را نصب کنید. حال وارد بازی شوید و بر در منوی اصلی بر روی گزینه Jimmy's Vendetta کلیک کنید و از این آپدیت نهایت لذت برا ببرید. روش کرک تست شده و سالم می باشد. فقط از کاربران عزیز خواهشمندیم که قدم ها را با دقت و صحیح برداشته تا به مشکلی در اجرای این آپدیت مواجه نشوند.

اگر در اجرای بازی با مشکل برخورد کردید ، فایل های ذخیره (Save Files) هایی که جدید ایجاد شده و جدای فایل های سیو بازی اصلی شما می باشد را پاک کنید و بازی را دوباره اجرا نمایید تا مشکل حل شود.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

 

– برای دانلود بازی فوق العاده زیبای مافیا ۲ ، اینجا را کلیک کنید

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود