دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

اولین رای باشید!

Ruse از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

 

 

دانلود بازی بسیار زیبای Ruse شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی بسیار زیبای Ruse بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

داستان:
داستان بازی در سال ۱۹۴۰در زمان جنگ جهانی دوم و بین چند کشور ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ایتالیا, فرانسه, آلمان و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق میرافتد. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می کنید. سرگرد جو شرایدن که خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریک فن ریشتر کمک می گیرد. یکی از نکاتی که باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شکست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یک سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با کمک مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد. با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیک داشتند. بازی R.U.S.E هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیک خیره کننده ای دارد. با توجه به این که بازی در لوکیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم که به خوبی به تصویر کشیده شده است. محیط های کویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می کنند.

طراحی محیطی بازی یکی بهترین نمونه های حال حاضر بازی سازی محسوب می شود.
مناطق سبز همانند لهستان و فرانسه به زیبایی اروپای بحران زده جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده اند. رنگ بندی بازی در تمام محیط ها مخصوصا محیط های سبک و جنگلی خوب کار شده اند. جزئیات محیط و سربازها خوب و در کنار فریم عالی بازی بسیار پویا هستند. انفجارها در R.U.S.E یکی از بهترین ها در سبک استراتژی است و دود حاصل از آن ها واقعا دیدنی است. در کل R.U.S.E توانسته همانند عنوان هم سبک خود یعنی COH یک بازی خوب در زمینه گرافیک باشد که با توجه به زمان باقی مانده برای سازندگان، پیش بینی می شود از این هم بهتر شود. قطعا جو سازی و حس حقیقی جنگ جهانی مستلزم یک صداگذاری خوب برای درک بهتر محیط است. بازی R.U.S.E در زمینه صداگذاری با توجه به تریلرهای نمایش داده شده یکی از بهترین هاست. صدای انفجار و تیراندازی بسیار طبیعی شده و ES سعی کرده بیشتر از مدل واقعی اسلحه ها برای صداگذاری استفاده کند.

امکانات:
یکی از بخش های مهمی که در هر بازی وجود دارد امکانات آن بازی هستند.در این بازی هم برای گیمر ها امکانات بسیاری فراهم شده تا آن ها بتوانند از این بازی هر چه بیشتر لذت ببرند.اولین امکان بازی این است که میتوان از زوایای و فاصله های مختلف بازی را کنترل کرد!!!!وقتی که شما از دید بسیار دور استفاده میکنید شما فکر میکنید که بر سر یک میز به همراه فرمانده هایتان استاده اید و در حال برنامه ریزی میباشید ولی وقتی بازی را از نزدیک ترین دید ببینید، وقتی جایی بمباران میشود دوربین شما به لرزه می افتد که به نظر من این امکان بسیار جالب است!!!شما میتوانید از انواع ماکت برای گول زدن دشمنانتان استفاده کنید و ناگهان از پشت به آن ها حمله کنید و نابودشان کنید.میتوانید از سرباز های پارچه ای استفاده کنید.مهم ترین امکان بازی برنامه ریزی است.بله درست فهمیدید.شما میتوانید به نیرو هایتان دستور دهید که به جایی حمله نمادین بکنند و وقتی نیرو های دشمن برای کمک حرکت کردند نیرو های اصلی خود را به پایگاه آنان بفرستید.شما میتوانید محل نیرو های خود را به دشمنان اشتباه گزارش کنید.میتوانید به کمک ناوگان ها و موشک انداز ها کیلومتر ها آن طرف تر را بمباران کنید.شما همچنین میتوانید از برخی امکانات مخصوص مثل AUDIO SILENCE استفاده کنید که با استفاده از این میتوانید در کمال سکوت به دشمنان نزدیک شوید و منابع آن ها را نابود کنید!البته امکانات مخصوص بسیاری در نظر گرفته شده که دشمنانتان هم میتوانند از ان ها استفاده کنند!HUD بازی هم پر از جزئیات است و دارای گزینه های بسیار زیادی میباشد!!

جنگی تمام عیار را تجربه کنید!!!!
امکانت بازی انقدر زیاد است که اگر چندین صفحه هم در مورد مطلب بنویسم تمام نمی شود بعد از تجربه بازی بسیار زیبای starcraft II ،RUSE بهترین بازی در این سبک محسوب می شود با این تفاوت که این بازی دیگر داستان تخیلی ندارد و از یک داستان با حال و هوای واقعی بهره می برد که بسیار زیبا و جذاب است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ 64 3000+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 1 GB for XP / 2 GB for Vista and Win7
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series or better)
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 3.5 GHz Intel® Pentium® D or AMD® Athlon™ 64 3500+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 2 GB (XP / Vista / Win7)
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1900 series / GeForce® 7800 or better)
Sound Card: DirectX® 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

 

 

توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، دقت داشته باشید که بازی را از طریق گزینه steambackup.exe به نصب بازی بپردازید و از نصب بازی بوسیله setup.exe خودداری نمایید. پس از اتمام نصب ، به پوشه Crack رفته و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در جایی که بازی را نصب نموده اید کپی نمایید. روش کرک و تمامی پارت های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۹:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۱:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۲:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۳:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۴:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۵:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۶:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۷:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۸:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۹:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۰:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۱:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۲:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۳:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۴:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۵:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۶:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۷:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۸:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲۹:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۳۰:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود