مدیریت قدرتمند بر ویندوز ویستا با نصب Yamicsoft Vista Manager 4.0.5

اولین رای باشید!

امروز به شما نرم افزاری را معرفی می کنیم که برای مدیریت بر ویندوز ویستا طراحی شده است. از آن جا که این نسخه ویندوز جدید بود و هنوز عده بسیار زیادی از کاربران با آن و نحوه تنظیمات آن آشنایی کامل ندارند این نرم افزار برای تمامی کاربران توصیه می شود تا به وسیله آن به راحتی اقدام به مدیریت و رسیدگی به امور ویندوز نمایند.Vista Manager نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت راحت بر سیستم عامل ویندوز ویستا طراحی شده است. شما به وسلیه این نرم افزار می توانید از جزئییات اطلاعات نرم افزاری مربوط به سیستم مطلع شده ، اقدام به بهینه سازی ویندوز نمایید ، تمامی تنظیمات مربوط به امنیت و شبکه ویندوز را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید.

 

 

 

در زیر به این امکانات و ویژگی های نرم افزاری ویندوز اشاره می کنیم:

– Information : در این قسمت شما از تمامی جزئیات مربوط به سیستم خود آگاه شده و قابلیت ایجاد تغییر در آن را خواهید داشت.

– Optimizer : این قسمت از نرم افزار وضیفه بهینه سازی ویندوز را بر عهده خواهد داشت. رسیدگی به مشکلاتی نظیر کاهش سرعت سیستم به این قسمت مربوط می شود

– Cleaner : این قسمت مسئولیت پاکسازی سیستم از فایل های اضافی و بدون استفاده را بر عهده دارد تا برای هرچه بیشتر شدن سرعت ویندوز فعالیت کند.

– Customization : در این قسمت شما توانایی انجام تنظیمات اختیاری سیستم را بر عهده خواهید داشت. تنظیماتی نظیر تغییر Logo ویندوز و …

– Security : در این بخش شما به تنظیمات امنیتی ویندوز دسترسی خواهید داشت و امنیت ویندوز را می توانید بر حسب نیاز و موقعیت خود تنظیم کنید.

– Network : رفع مشکلات مربوط به شبکه و تنظیمات شبکه ای نیز در این قسمت قرار گرفته اند

و … .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 1.8 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود