دانلود بازی STAR WARS The Force Unleashed II برای کامپیوتر

4.1/5 - (13 امتیاز)

سری فیلم های Star Wars از محبوب ترین سری های تاریخ سینما هستند که پشت آن ذهن خلاق George Lucas نهفته است. بازی ها و انیمیشن های بسیاری هم بر مبنای این سری ساخته شده و شرکت LucasArts در نسل هفتم تصمیم گرفت یک بازی رسمی با قهرمانی جدید بر مبنای این دنیا خلق کند. شماره اول The Force Unleashed بازی بسیار خوبی بود، اما به دلیل بعضی مشکلات نتوانست به یک عنوان عالی تبدیل شود.

با این حال فروش نسخه اول بسیار خیره کننده بود و همه چیز آماده عرضه نسخه دوم شد. داستان بازی STAR WARS The Force Unleashed II درست بعد از حوادث نسخه اول اتفاق می افتد. پس از این که Starkiller شخصیت اصلی نسخه اول که یکی از مامورهای ویژه Darth Vader بود، کشته شد، همه فکر می کردند نسخه دوم با شخصیتی دیگر دنبال می شود. ولی با کمال تعجب باز هم ما Starkiller را در دنباله بازی STAR WARS The Force Unleashed II مشاهده کردیم.

STAR WARS The Force Unleashed II PC-PROPHET

دانلود-بازی-STAR-WARS-The-Force-Unleashed-II

مطالب مرتبط

Darth Vader پس از کشته شدن Starkiller متوجه شد که نیروی بسیار عظیمی را از دست داده و در حقیقت Starkiller یک مامور بسیار قوی برای وی بوده است. به همین منظور، او تصمیم می گیرد از روی ژن Starkiller نمونه های مختلف دیگری کلون کند. اما این پروسه کلون کردن با مشکلاتی هم روبرو بوده که موضوع اصلی باقی ماندن حافظه Starkiller در کلون جدید است، او جونو (Juno) و کارهایی که در اواخر نسخه اول انجام داده را تا حدودی به خاطر دارد و این موضوع نگران کننده ای برای Vader است.

Vader که از کلون کردن ناامید شده، آخرین نمونه را هم بررسی می کند. این نمونه به نظر درست می آید و به خوبی فرمان Vader را اجرا می کند، ولی در ادامه Vader با نشان دادن جونو تقلبی، متوجه می شود که این نمونه هم هنوز احساساتی نسبت او دارد. در ادامه، کلون آخر موفق می شود از آزمایشگاه فرار کند و از اینجاست که داستان برای پیدا کردن هویت از دست رفته آغاز می شود.

بازی STAR WARS The Force Unleashed II از لحاظ داستانی حرف آنچنانی برای گفتن ندارد، چون شما باید هویت خود را پیدا کنید، این در حالی است که همه ما با بازی کردن نسخه اول به خوبی از حوادث آن آگاه هستیم و همین مسئله جذابیت آنچنانی ندارد. داستانی هم که پیگیری می شود، فاقد هر گونه هیجان و سورپرایز است و شما باید به دوستان خود که در نسخه اول می شناختید، برسید.

البته داستان در اواخر بازی کمی بهتر می شود، ولی در کل ما از یک بازی بر مبنای دنیای پر رمز و راز Star Wars انتظار بیشتری داشتیم. متاسفانه LucasArts اصلا سعی نکرده مشکلات گرافیکی نسخه قبل را برطرف کند. بعضی بافت های بی کیفیت همراه با محیط های گاه خالی از اشیاء در نسخه قبل هم دیده می شدند. همانند قبل حتی اشیایی که در محیط وجود دارند، هم تکراری هستند. مشکل افت فریم هم وجود دارد و در بعضی Boss Fightها به طور باور نکردنی افت می کند. اگر محیط ها شلوغ و دشمنان زیادی در مقابل شما باشند، در بعضی مواقع افت فریم مشاهده می کنید.

بازی STAR WARS The Force Unleashed II از لحاظ جلوه های ویژه و افکت های زیبای گرافیکی بازی غنی است. نورپردازی خیلی خوب و حجم دار کار شده و بازتاب های آن در تصویر به زیبایی قابل مشاهده است. رنگ آمیزی محیط در بعضی مواقع مرده است، ولی در بیشتر صحنه ها مناسب با جو و با حوصله کار شده است. طراحی هنری بسیار زیبا است و دقیقا جو مشابه فیلم های Star Wars و قدم زدن در کهکشان را می دهد. باران به زیباترین شکل ممکن خلق شده و برخورد و اثر آن در محیط بسیار طبیعی است و حتی در بعضی مناطق آب جمع شده و با شدت بیشتری می بارد.

همچنین، باران روی لباس ها هم تاثیر دارد و کم کم اگر زیر آب باشید، لباس شما خیس می شود. همانند قبل در هر مرحله یک لباس متفاوت بر تن دارید که هر کدام از کیفیت و جزئیات بسیار خوبی برخوردار هستند. طراحی چهره ها هم بهتر از قبل است، ولی وقتی CGهای میان مراحل را می بینید، نوعی تناقض و افت کیفیت را در گرافیک داخل بازی حس می کنید. فیزیک The Force Unleashed II همانند قبل از چندین موتور قوی استفاده می کند که خیلی عالی عمل کرده است. کنش و واکنش اجسام با محیط به لطف استفاده از تکنولوژی های Ephoria ،Havok و DMM بسیار دیدنی و طبیعی است و هر شیء در محیط وزن خاص خود را دارد.

info

The Star Wars® Saga continues with Star Wars®: The Force Unleashed™ II, the highly anticipated sequel to the fastest-selling Star Wars game ever created. In Star Wars: The Force Unleashed, the world was introduced to Darth Vader’s now fugitive apprentice, Starkiller—the unlikely hero who would ignite the flames of rebellion in a galaxy so desperately in need of a champion.

In the sequel, Starkiller returns with over-the-top Force powers and embarks on a journey to discover his own identity and to reunite with his one true love, Juno Eclipse. In Star Wars: The Force Unleashed II, Starkiller is once again the pawn of Darth Vader—but instead of training his protégé as a ruthless assassin, the dark lord is attempting to clone his former apprentice in an attempt to create the Ultimate Sith warrior. The chase is on – Starkiller is in pursuit of Juno and Darth Vader is hunting for Starkiller.

With all-new devastating Force powers and the ability to dual-wield lightsabers, Starkiller cuts a swath through deadly new enemies across exciting worlds from the Star Wars films – all in his desperate search for answers to his past.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista® SP2, or Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 5200+

Memory: 2 GB RAM (XP, Vista, or 7)

Hard Disk Space: 10GB + 1GB Swapfile

Video: 256 MB Video Memory with Shader 3.0 support; ATI Radeon HD 2600 / NVIDIA GeForce 8600 GT

Sound: 100% DirectX 9.0c compatible Audio Device

Direct®: DirectX 9.0c (March 2009)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود