دریافت سریع و خواندن RSS سایت ها با FeedDemon 4.0.0.20 Final

اولین رای باشید!

FeedDemon شما را تنها در چند دقیقه قادر میسازد به اطلاعات صدها پایگاه مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرده و به مطالعه آسان آن ها بپردازید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به مراجعه تک تک, وب سایت ها نبوده و تنها با چند کلیک به تیتر و مختصری از جدیدترین مطالب منتشر شده در آنها دسترسی خواهید داشت؟!
FeedDemon نرم افزاریست که با استفاده از استانداردهای RSS و Atom و با پشتیبانی از زبان XML به اطلاعات جدید وب سایت ها دست یافته وآنها را به آسانی و بسرعت استخراج و به نمایش میگذارد؟! بی شک این نرم افزار بیشترین کاربرد را در میان کاربرانی که از خطوط کم سرعت اینترنتی استفاده میکنند داشته و برای اکثر ایرانیان و کشورهای مشابه واقعا غنیمت است. شما میتوانید آدرس وب سایت های مورد علاقه خود را که از پروتکل های فوق پشتیبانی میکنند,در گروههای مختلف موضوعی به صورت تفکیک شده لیست کرده و همزمان با ورود به اینترنت به کلیه اطلاعات جدید آنها دسترسی پیدا کنید.
مهمترین مزیت این نرم افزار استخراج اطلاعات جدید وب سایت ها بصورت متن میباشد که همین امر موجب افزایش سرعت شما در مرور وب ودر نتیجه صرفه جویی در وقت و هزینه میباشد.این نرم افزار کلیه اخبار و اطلاعات جدید را بادرج زمان و جزئیات انتشار مطالب به نمایش گذاشته و لینک صفحه کامل جهت بازدید کلی از وب سایت مربوطه به همراه عکسها و کلیه متعلقات آن را به کاربر نمایش میدهد که در صورت کلیک بروی آن صفحه مورد نظر توسط مرورگر همین برنامه اجرا میشود.
این برنامه توسط استاندارد های RSS / Atom تغذیه میشود واز آن میتوان برای کلیه سایتهایی که از این استاندارد ها پشتیبانی میکنند استفاده نمود.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار FeedDemon :
– قدرتمند,ساده و قابل استفاده برای کلیه کاربران مبتدی و حرفه ای.
– پشتیبانی از Unicode و زبان فارسی!
– ذخیره اخبار مورد علاقه شما در News Bins یا صندوق اخبار, جهت استفاده و بررسی آنها در مراجعات بعدی.
– انظمام بخشیدن به اخبار و امکان جستجو در RSS های محبوب.
– امکان Backup گیری از کلیه اطلاعات,با استفاده از Imports و Exports داده ها با پسوند OPML. و همچنین Exports با پسوند RSS.(قابل استفاده برای ویندوزهای بعدی)
– تفکیک مطالب خوانده شده از خوانده نشده ها با نمایش آیکون های مختلف.
– امکان مرور صفحات وب با استفاده از مرورگرتعبیه شده در برنامه FeedDemon.
– پشتیبانی از کلیه ورژن های SSL و Atom 0.3.
– سازگار با کلیه وبلاگ ها بخصوص با سیستم MT.
– شامل وب سایت های مختلف در آلبوم ها و دسته های تفکیک شده.
– و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 4.0 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود