طراحی نشانگرهای زیبا و متحرک با Axialis CursorWorkshop Pro 6.33

اولین رای باشید!

Axialis CursorWorkshop نرم افزاری کامل و حرفه ای با ابزار قدرتمند جهت طراحی نشانگر موس می باشد. این نرم افزار دارای محیط کاربری زیبا و ساده بوده و همچنین شامل یک پک کامل از نمونه های آماده می باشد که شما را در پایه ریزی طرح های جدید یاری می کنند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا علاوه بر نشانگرهای ثابت، نشانگرهای انیمیشن نیز ایجاد نمایید و از آنها در محیط ویندوز، وب و یا نرم افزارها بهره مند شوید. از برترین ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به امکان وارد کردن عکس به برنامه و همچنین ایجاد خروجی از طرح ها با فرمت های مختلف اشاره نمود.

 

 

 امکانات منحصر به فرد نرم افزار Axialis CursorWorkshop :

Create Hi-Quality Cursors For Windows And Websites : با استفاده از نرم افزار حاضر شما می توانید نشانگر های ثابت و انیمیشن زیبا و با کیفیت که دارای خط دور نشانگر و سایه هستند را ایجاد کرده و از آن در محیط ویندوز، وب سایت ها و همچنین نرم افزارهای ساخته دستتان استفاده نمایید.

Make Static Cursors : این نرم افزار به شما امکان ایجاد نشانگرهای زیبا و ثابت جهت استفاده در محیط ویندوز XP و Vista را فراهم می آورد و شما قادر خواهید بود تا نشانگر ساخته شده را با فرمت های مختلف ذخیره نمایید.

Make Animated Cursors : با استفاده از CursorWorkshop به راحتی نشانگرهای انیمیش ایجاد کنید و آنها را با بهترین کیفیت ذخیره نمایید، همچنین نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا با اشراف کامل بر فریم های انیمیشن بهترین نشانگرها را ایجاد نمایید.

Use a Powerful Editor : در محیط کاری این نرم افزار شما به قویترین ابزار جهت طراحی نشانگر دسترسی خواهید داشت و به راحتی و با کمترین زحمت نشانگرهایی بس حرفه ای و زیبا و چشم نواز طراحی خواهید نمود. این نرم افزار همچنین از فناوری Drag&Drop پشتیبانی می نماید.
 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Axialis CursorWorkshop :

– ایجاد نشانگرهای حرفه ای و زیبا با بهترین کیفیت
– امکان ذخیره نشانگر ها در اندازه های بزرگی چون ۱۲۸ در ۱۲۸ و ۲۵۶ در ۲۵۶
– ابزار ویژه ی ساخت نشانگرهای انیمیشن با اشراف کامل بر روی فریم ها
– ایجاد نشانگرهای ثابت و انیمیشن زیبا و چشم نواز جهت استفاده در ویندوز، محیط وب و نرم افزارها
– امکان وارد نمودن عکس ها با فرمت های مختلف به محیط نرم افزار
– پشتیبانی از فناوری Drag&Drop
– امکان ایجاد خط دور نشانگر و سایه برای طرح ها
– پک کامل و زیبا از نشانگرها و آیکون های پیش ساخته
– نوار ابزار کامل و حرفه ای جهت راحتی کار و ایجاد طرح های زیبا
– امکان وارد نمودن فایل های فتوشاپ به محیط نرم افزار با امکان مدیریت لایه ها
– پشتیبانی از انواع ویندوزها از جمله ویندوز ویستا
– و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 16.3 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود