تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu-ray Converter 6.3.06

اولین رای باشید!

Tipard Blu-ray Converter نسخه نهایی تبدیل و نمایش فایلهای Blu-ray است.
این نرم افزار به راحتی فایلهای Blu-ray یا Blu-ray m2ts را به فرمتهای DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, etc. and HD formats تبدیل مینماید و به کاربر توانایی تنظیم کیفیت خروجی را میبخشد.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار توانایی از کار انداختن قفل ها و محافظ های اعمال شده بر روی دیسک های Blu-ray است و به راحتی میتوانید هر دیسک Blu-ray را تبدیل و یا کپی نمایید و یاآن را به DVD تبدیل نموده و توانایی رایت را با سرعت و کیفتی بالا داراست.
در بخش نمایش این نرم افزار کاربر قادر خواهد بود میزان سرعت و فریمها در ثانیه را تنضیم نموده و همچنین با استفاده از این نرم افزار از لبه های ناخواسته سیاه و سفید خلاص شوید.
ویرایش تقریبا حرفه ای فایلهای ویدئویی و Blu-ray و اضافه نموده متن و تصویر به آنها، وجود نوار لغزنده برای جابجایی تصویرو زمان و کنترل و تست کیفیت خروجی با ذخیره به صوت فرمت JPEG, GIF or BMP از دیگر ویژه گیهای جالب این نرم افزار است.
در زمان تبدیل نیز میتوانید پارامترهایی از قبیل Video Encoder, Frame Rate, Video Bitrate, Resolution, Audio Encoder, Sample Rate, Channels, Audio Bitrate را به دلخواه تنظیم نمایید.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 14.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود