دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس ۲ – Crysis 2

اولین رای باشید!

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2 - Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2 - Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

در این نسخه کارکتر اصلی بازی از نسل دوم لباس مخصوص فوق پیشرفته Nanosuit استفاده می‌کند، Nanosuit 2 توسط Crynet Systems که قرار است نقش مهمی را در روند داستان نسخه‌ی دوم ایفا کند طراحی و تولید شده و پیشرفت‌های زیادی را داشته است، از جمله، قابلیت زوم ۶۰X، افزایش ۲۰ درصدی ذخیره‌ی انرژی، ۳۲ درصد مقاومت بیشتر و محافظ در برابر EMP (ضربات الکترو مغناطیسی). همچنین Nanosuit 2 دارای چهار حالت Power ،Armor ،Infiltration و Tactical خواهد بود. Crytek، استودیوی سازنده بازی قول دشمنان باهوش و دارای هوش مصنوعی (AI) بسیار پیشرفته‌تری را نسبت به عناوین قبلی خود داده است. همچنین باید منتظر بخش Multiplayer با عظمتی در سطح Crysis 2 بود که این شرکت فعلاً در مورد جزئیات آن سکوت کرده است. این استودیو قصد دارد با Crysis 2، گام اول خود در ورود به صنعت کنسول‌ها را محکم بردارد و یک عنوان شگفت انگیز دیگر را خلق نماید.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Crysis 2:
شرکت سازنده بازی : استودیوی Crytek
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی EA Games
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲۲ مارس ۲۰۱۱
ژانر بازی : اکشن اول شخص شلیک کننده
 میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M –  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (32-64 bit) / Windows Vista (32-64 bit) / Windows 7 (32-64 bit)
CPU: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz, AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz or better
RAM: 2 GB XP / 3 GB Vista – Windows 7
HDD: 9 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. اقدام به نصب بازی نمایید پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

 

دانلود پارت ۷ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی FLT بازی به صورت جداگانه

 

دانلود Update v1.1:

 

فایل آپدیت قبلی به علت مشکلات فراوانی که در نصب نسخه های ۶۴بیتی و همچنین سایر موارد داشت ، به کل از پست حذف شد. شما از هم اکنون می توانید نسخه سالم این آپدیت را به همراه فعال سازی بخش مولتی پلیر دریافت نمایید. دقت داشته باشید که بخش مولتی پلیر تنها برای نسخه نهایی بازی که در همین پست موجود است جواب می دهد و سایر نسخه ها امکان استفاده از بخش مولتی پلیر را ندارند. برای جلوگیری از مشکل در اجرای بازی ، توضیحات نصب را دقیقا مرور فرمایید.

 

تغییرات انجام گرفته در این آپدیت:

* Server Browser shows incorrect pings – Fixed
* Some matches never initiate – Fixed
* Faster text chat – As speedy as can be
* Console re-enabled – Console has been re-activated
* Cheat detection – Now in place to ensure all users are on a level playing field
* Fix USB headset issues – Current issues have been addressed and fixed
* Fix hologram icon staying on screen after being used – Fixed
* Remove Auto Aim – This has now been completely removed due to overwhelming community feedback

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که اگر بازی را قبلا کرک کرده اید ، به فولدر Original v1.0 exe مراجعه نموده و فایل اجرایی Crysis2.exe را در محل نصب بازی خود ، در فولدر bin32 و همچنین فولدر اصلی نصب بازی ، کپی و جایگزین نمایید. اگر بازی را هنوز کرک نکرده اید ، نیاز به انجام چنین کاری نیست. سپس ، فایل اجرایی Crysis_2_final_1.1g2_Patch.exe را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر v1.1 Crack مراجعه نموده و فایل اجرایی Crysis2.exe را مجدد ، در محل نصب بازی ، در فولدر bin32 و همچنین فولدر اصلی نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید. دقت داشته باشید که برای اجرای بخش مولتی پلیر ، باید از گزینه Instant game استفاده نمایید. برای ایجاد ساخت اکانت ، یک اکانت با هر مشخصه ای که می خواهید ایجاد کیند ، سپس برای سریال آن ، سریال منحصر به فردی را وارد نمایید . به طور مثال:

fez3-f2sw-kjx9-djq2-3jck

دقت داشته باشید که سریال شما باید منحصر به فرد باشد وگرنه سیستم به شما می گوید که قبلا با این سریال ثبت نام شده و نمی توانید دیگر استفاده کنید. روش کرک و نصب آپدیت تست شده و سالم می باشد ، تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت نهایت استفاده را ببرید.

 

– دانلود Update v1.1 به همراه فعال سازی بخش Multiplayer

 

آپدیت Update v1.4 Cracked P2P:

آپدیت جدید بازی کرایسیس ۲ ، عرضه شد و این آپدیت ، تغییراتی را شامل شده که می توانید در زیر مشاهده نمایید. دقت داشته باشید که بسیاری از وبسایت ها ادعا می کنند که با این کرک می توانید آنلاین بازی را اجرا نمایید ولی طبق بررسی های انجام شده و تست آن ، امکان همچین چیزی وجود ندارد. ولی شما می توانید از ساعات ۲۰ الی ۱بامداد ، از این کرک استفاده نمایید و طبق توضیحات آپدیت قبلی ، یک CD Key برای خود ثبت نمایید و بازی را آنلاین بازی کنید. در سایر ساعات ، به طور کامل اجرای بخش مولتی پلیر با کرک  مسدود می باشد. در هر صورت ، می توانید از تغییراتی که در نسخه پیشروی بازی انجام شده استفاده نمایید.

 

تغییرات انجام گرفته در آپدیت ۱٫۴ بازی:

– Vote-kicking feature added.
– Added a reserved slot system for server admins.
– Further improvements to anti-cheat measures.
– Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
– Fix for Nanosuit Modules that could not be leveled in some circumstances.
– Fix for some instances of errors logging into multiplayer that would report
  "Could not connect to Gamespy".
– Fix for unlock tokens failing to be awarded if a player quit a game in
  which  they
  leveled up before the end of the round.
– Fix for inconsistencies with weapon zooming.
– Fix for outdated stats being saved when a client leaves mid-game.
– Fixes to the Nanosuit Reboot option available at level 50.
– Fixed several weapon exploits.
– Fixed a rare issue where auto-aim, stealth kill and grab would not work on an AI.
– Reduced memory footprint of sound.
– Optimized full screen effects on some graphics cards.
– Optimized SSAO on some graphics cards.
 

– دانلود آپدیت Update v1.4 Cracked P2P

 

– برای دانلود آپدیت v1.9 بازی به همراه DirectX 11 Ultra و High Resolution Textures ، اینجا را کلیک کنید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود