اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC

اولین رای باشید!

Mac OS X Lion 10.7 نام هشتمین سیستم عامل از سری سیستم عامل های Mac OS X برای سرورها و کامپیوترهای تحت مکینتاش می باشد. این سیستم عامل قرار بود تا تابستان امسال عرضه شود که هم اکنون نسخه نهایی آن برای اجرا بر روی سیستم های غیر مکینتاش نیز عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل ، قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای خانگی که مک نیستند را دارا می باشد. به این صورت که شما بوسیله نرم افزار VMware این سیستم عامل را به طور مجازی اجرا می کنید و می توانید همانند یک سیستم مک ، از تمامی امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. در این نسخه از سیستم عامل های مک ، تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است . به عنوان مثال شما می توانید برنامه هایی را که نصب کرده اید برخلاف نسخه های گذشته به راحتی پیدا کنید ، پشتیبانی از Mac App Sotre ، همخوانی تمام با نرم افزارهای عرضه شده برای مک ، رفع مشکل در برخی سیستم های دارای CPU های دو هسته ای و … . شما از هم اکنون می توانید این سیستم عامل بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|اجرای سیستم عامل Mac OS X Lion 10.7 بر روی ویندوز ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی|

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، ابتدا به فولدر VMware Workstation v7.1.3.324285 مراجعه نموده و نرم افزار را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر VMWare Patch مراجعه نموده و فایل اجرایی windows.bat را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. (فولدر VMWare Patch را از لینک موجود در آخر همین پست می توانید دریافت کنید) .حال نرم افزار VMWare را اجرا کنید و سیستم عامل مورد نظر را که در فولدر Mac OS X Lion 10.7 VMware را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. کاربرانی که از پیش ، نرم افزار VMware بر روی سیستم آن ها نصب بوده ، به چند نکته زیر توجه داشته باشند:

۱) قبل از نصب پچ ، حتما از تمامی فایل های اصلی نرم افزار VMware خود بک آپ تهیه کنید. این فایل های در پوشه Program Files\VMware موجود می باشند.

۲) قبل از اجرای پچ ، تمامی هاست ها و سیستم عامل های مجازی خود را حتما غیر فعال کنید.

روش نصب سیستم عامل و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این سیستم عامل بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود با لینک مستقیم در یک فایل ۵ گیگابایتی

 

 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود فایل VMWare Patch

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود