دانلود آپدیت شماره ۱ بازی Dirt 3

اولین رای باشید!

آپدیت شماره ۱ بازی فوق العاده زیبا و مهیج Dirt 3 عرضه شد. در این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای صورت گرفته است و بسیاری از مشکلاتی که در بازی دیده می شد برطرف شده است. از قبیل این تغییرات می توان به موارد زیر اشاره کرد: اصلاح زمان و آب و هوا در بازی ، رفع مشکل مواجه شدن با صفحه مشکلی در هنگام لودینگ بازی ، جلوگیری از اختلال بازی در هنگام قطع کردن کابل شبکه در محیط بازی ، جلوگیری از اختلال در رانندگی در محیط های شلوغ ، رفع مشکل گرافیکی بازی در هنگام تغییر دادن رزولوشن بازی ، و بسیاری از مشکلاتی که در سرتاسر بازی با آن مواجه بودید. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید.حال ، فایل اجرایی setup.exe را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    iFile     Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود