دانلود بازی Draensang Phileassons Secret

اولین رای باشید!

2011 Drakensang Phileassons Secret : نسخه جدید دیگری از بازی محبوب drakensang عرضه شد.در مورد وقایع پیشین بازی بسیار زیبای برنده جایزه بهترین عنوان ژانر نقش آفرینی استودیوی Radon Labs می باشد که این بارداستانی کاملا جدید را در دنیای Aventuria بازگو می نماید، این داستان جدید به همراه خود ماجراجویی های تازه و نوآوری ها و عناصربازی جدید بسیاری هم برای بازی کنندگان باتجربه وهم برای افرادی که آن را برای اولین بار تجربه می نمایند ارائه می نماید که شما را به سفری هیجان انگیز به دنیای شگفت انگیز خیالی قرون وسطایی با سناریویی زیباو جذاب خواهد برد. در حقیقت داستان این نسخه ۲۳ سال پیش از وقایع نسخه اول بازی رخ می دهند، هنگامی که شما در نقش کارآموزی جوان، کوتوله جوانی به نام Forgrimm را ملاقات نموده و به تدریج با بسیاری از شخصیت های شناخته شده در نسخه اول آشنا می شوید، البته داستان این نسخه پیچیدگی های بیشتری از Drakensang خواهد داشت وبنابر انتخاب شخصیت بازی و رفتار وی فرصت ها و سری ماجراجویی های جدیدی شکل می گیرند.. در نسخه جدید شما با سرزمین های جدید آشنا خواهید شد و به دنبال راز رودخانه philessons خواهید بود.

 

 

 

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: Intel Pentium D Dual Core 3.4ghz or better
Ram: 1 GB Ram for Windows XP, 2 GB for Windows Vista or Windows 7
Video Cards: NVIDIA 6800GT with 256 MB RAM or equivalent
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 7 GB of free hard drive space

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

 

دانلود به صورت پارت های ۵۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود