دانلود بازی Hunted The Demons Forge برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

3.4/5 - (9 امتیاز)

داستان اصلی بازی Hunted The Demons Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند.

دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند  پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست!

Hunted The Demons Forge PC-PROPHET | ElAmigos

دانلود-بازی-Hunted-The-Demons-Forge

 آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز بازی Hunted The Demons Forge فاش می شود. در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

یکی از اصلی ترین افراد ، که در محور داستانی بازی Hunted The Demons Forge نقش بسیاری دارد ، شمشیر زن و جنگجویی حاذق به نام Caddoc می باشد. او شخصیت خشکی ندارد و در واقع بیش از هر چیزی بسیار Cool است. همچنین محتاط بودن و با برنامه جلو رفتن از جمله صفات متعالی وی می باشد. او در جوانی تمام زندگی را برای رسیدن به معشوق خود صرف کرد ، و حال بار دیگر بازگشته تا این اشتباه بزرگ زندگی خود را جبران نماید. وی دیگر قصد ندارد خود را درگیر مسائل عاطفی کند و تنها برای رسیدن به یک هدف عالی ، به زندگی ادامه می دهد.

او در طول بازی با ۴ سلاح مراحل را می پیماید. اولین اسلحه ی او ، Brutal Cudgel می باشد. او از این وسیله بیشترین استفاده را می برد و در زمانی که در میان انبوهی از دشمنان گیر افتاده ، از آن برای کشت و کشتار استفاده می نماید. دومین وسیله ی او Spaider Fang نام دارد. تنها وسیله در بازی که بیشترین شباهت را به سلاح اصلی کریتوس در سری بازی های GOW دارد. Caddoc از آن برای درگیری های تن به تن و گاهی هم برای کشتار جمعی استفاده می کند. از مزایای این وسیله ، سبک بودن و خوش دست بودن آن است.

سومین وسیله ی وی ، سپر Dragon Scaleاست. سپری با دوام که Caddoc را از آتش و سحر های جادویی محافظت می نماید. و اما آخرین سلاح او که Shield of Grounding نام دارد ، او را در حال حرکت بسیار مراقبت می کند و محاقظ فوق العاده ای برای ضربه های دشمنان به سمت Caddoc است. جدای از این وسایل ، او دارای قدرتی فوق العاده به نام Dragon’s Breathمی باشد ، که با استفاده از این نیرو در آن واحد دشمنان خود را نابود ساخته و به درک واصل می نماید. همچنین از همه مهمتر ، رزه فوق العاده مستحکم وی ، او را در جنگ ها بسیار یاری کرده و از مرگ احتمالی او جلو گیری می کند.

info

Powered by the Unreal 3 engine, Hunted: The Demon’s Forge™ is a fresh take on the classic fantasy game that delivers the intensity and action of a modern-day shooter. Taking control of either E’lara, a ranged weapon expert, or Caddoc, a master swordsman, you and your partner will descend into a dark and foreboding world for an unforgettable cooperative experience. As you travel deep within the world of Kala Moor, you will use a variety of deadly weapons, powerful spells, and cover tactics to face down wave after wave of vicious enemies. It will take the combined efforts of two great warriors to explore menacing dungeons, overgrown ruins, and downtrodden towns … and discover the secrets of the Demon’s Forge.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7

Processor: 2.0 GHz dual core or better

Memory: 2 GB system RAM

Hard Disk Space: 12 GB

Video Card: 512 MB video RAM or better (GeForce 9800 GTX or better/Radeon HD 4330 or better)

Sound: Windows compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7

Processor: Intel Quad Core i5 or equivalent

Memory: 3 GB system RAM

Hard Disk Space: 12 GB

Video Card: NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5830

Sound: Windows compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود