پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.0

اولین رای باشید!

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.0 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه ۱۷۰۰ چهره جدید برای بازیکنان معروف دنیا|

 

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Boots: F50 adizero Prime Electricity / Purple & Purple / Electricity / Infrared
Faces: Faceserver with more than 1700 new faces for all leagues
League: Brand new Russian Permier League (added to selector)
Kits: Arsenal, Barcelona, Bolton, Bremen, Everton, Fluminense, Fulham, Getafe, Hearts, Karlsruhe, Köln, Liverpool, Malaga, Marseille, Newcastle, Shakhtar, Sunderland, Stoke,
Wolverhampton + Fixed Macron fonts
Transfers: ALL summer transfers until 04/06/11 for Premier League, La Liga, Bundesliga, Serie A,
Ligue 1 & Eredivisie

 

 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2011/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ  بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

 پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین:
https://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.
کاربران عزیزی که با مشکل تغییر رنگ در لباس بازیکن ها روبرو هستن ، دقت کنن که حتما آخرین نسخه directX که لینک در بالا موجود هست رو اول دانلود و نصب کنن. بعد دقت کنن که باید عملیات مربوط به kitserver درست انجام بشه که توضیحاتش در پست موجود هست. و سپس بازی رو حتما از محل نصب بازی اجرا کنن و از روی دسکتاپ اجرا نکنن.

کاربران عزیز ، دقت داشته باشید که پس از نصب پچ ، بازی رو از خود محل نصب بازی اجرا کنین و از محل pesedit اجراش نکنین. و از روی دسکتاپ هم اجرا نکنین.
کاربران عزیزی که در اجرای فایل اجرایی pesedit.exe به مشکل برخورد میکنن ، دقت کنن که باید آخرین نسخه net framework بر روی سستم اونها نصب باشه و اینکه حتما از ویندوز xp sp3 و یا ۷ آپدیت شده استفاده کنین.
محل switch هم ، در محل نصب بازی ، در فایل های اجرایی تنظیماتی هستش که به راحتی میتونین پیداش کنین.

 

توضحات: برای اجرای Master League و یا Become A Legend دقت داشته باشید که از Switch استفاده کنید. تصویر زیر ، راهنمای موضوع می باشد. برای مشاهده عکس ، بر روی آن کلیک کنید:

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود در یک پارت ۱٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود Fix 3.02 بازی برای رفع مشکلات رایج پچ

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود