دانلود بازی A New Beginning Final Cut برای کامپیوتر

5/5 - (1 امتیاز)

بازی A New Beginning Final Cut یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد.

بنت سونسون Bent Svensson نام شخصیتی از بازی A New Beginning Final Cut است که از پروژه تحقیقات راه های جایگزین تولید انرژی به اجبار استعفا داده است و در حال حاضر او در جنگل های نروژ زندگی می کند و دست از تحقیقات خود نکشیده است. او توسط زن جوانی به نام پری زودتر از موعد مقرر باز نشسته شده است . بنت ادعا می کند قرار است در آینده اتفاقات ناخوشایندی برای زمین بیفتد . پری سعی می کند تا بنت را متقاعد کند که هیچ تحولات ناگهانی آب و هوایی اتفاق نخواهد افتاد ولی او قانع نمی شو . به هرحال بنت نتایج اکتشافاتش را در اختیار یک سرمایه دار انرژی قرار می دهد ولی سرمایه دار جز به منافع و ثروت خودش فکر نمی کند .به همین دلیل پری و بنت تصمیم می گیرند تا با هم از این اتفاقات جلوگیری کنند.

A New Beginning Final Cut PC-PROPHET

دانلود-بازی-A-New-Beginning-Final-Cut

در سرتاسر دنیا ، وظیفه شما که به عنوان یک عامل اصلی در بازی A New Beginning Final Cut می باشید ، این است که دنیا را در توازن نگه دارید و از این عوامل خطرناک که دنیا را تهدید می کند جلوگیری نمایید. در بازی A New Beginning Final Cut شما به بررسی جزئیات موجود در بازی می پردازید و از آن ها سرنخ هایی کامل برای حل مشکلات خود پیدا می کنید. بیش از ۳۰ شخصیت کارتونی در این بازی وجود دارند که همگی در فضایی ۲بعدی ساخته شده اند. ولی این فضای ساخته شده ، همانند فیلم های کارتونی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و می تواند شما را تا ساعت ها مشغول حل معماهای بسیار سرگرم کننده ی این بازی بکند.

info

A New Beginning – Final Cut is a cinematic adventure-thriller done graphic novel-style. In this charming and witty adventure, earth is on the brink of impending climate cataclysm. It’s essential to travel the world in order to spare mankind and save the whole from this terrible fate.

Bioengineer Bent Svensson had to resign from researching alternative ways of generating energy. Now the former workaholic lives a secluded life in the remote forests of Norway. His early peaceful retirement is invaded by Fay, a young woman claiming to be a time traveler from the future.

She tries to convince him that she’s here to prevent the climate cataclysm from happening and according to her, Bent’s research is the last hope to achieve just that.

However, his results are on the verge of falling into the hands of a reckless energy tycoon who cares for nothing but his own profit.

Together, Bent and Fay now have to put an end to the imminent global catastrophe.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista/7/8

Processor:2 GHz (Single Core) or 1.8 GHz (Dual Core)

Memory:1500 MB RAM

Graphics:OpenGL 2.0 compatible with 256 MB RAM (Shared Memory is not recommended)

DirectX®:9.0c

Hard Drive:5 GB HD space

Sound:DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows Vista/7/8

Processor:2.5 GHz (Single Core) or 2 GHz (Dual Core)

Memory:2 GB RAM

Graphics:OpenGL 2.0 compatible with 512 MB RAM (Shared Memory is not recommended)

DirectX®:9.0c

Hard Drive:5 GB HD space

Sound:DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی A New Beginning Final Cut v2.0-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی A New Beginning Final Cut-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم