دانلود بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon برای PS3

اولین رای باشید!

Earth Defense Force: Insect Armageddon یک بازی سوم شخص تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Vicious Cycle Software ساخته شده است و برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه می شود. ماجرای این بازی مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد که حشرات خطرناک و کشنده ای به سمت زمین می آیند و شما باید با آن ها مقابله نمایید. شما در این بازی نقش "رعد آلفا" را دارید ، کسی که در برابر موج عظیمی از حشرات و روبات های دشمن به جنگ می پردازد. حشرات کشنده در شهر دترویت حضور دارند و تنها کسی که می تواند جلودار این حشرات باشد ، گروه دفاعی زمین یا همان EDF می باشند. گرافیک بازی به مقدار بسیار زیادی بهبود پیدا کرده ولی هنوز هم اثراتی از بازی های تیراندازی قدیمی در این بازی دیده می شود. کنترل وسایل نقلیه اصلاح شده است و تانک ها و وسایل جنگی عظیم نیز دست خوش تغییراتی شده اند. به طور کلی ، این نسخه از بازی ، از نسخه های پیشین بسیار حرفه ای تر ساخته شده و عیب های زیادی از بازی برطرف شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

 توضیحات اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به فولدر دانلودی خود مراجعه نمایید. تمامی ویرایش ها و ادیت بازی برای اجرا بر روی CFW 3.41 و CFW3.55 صورت گرفته و شما تنها نیاز دارید که بازی را بر روی هارد دیسک اکسترنال خود ، در فولدر GAMEZ کپی کنید و اجرا کنید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور ۱:

پارت اول    پارت دوم    پارت سوم

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود