دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

3.5/5 - (2 امتیاز)

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

 

داستان

داستان ساده، اما بسیار خوبی برای بازی نوشته شده است. بازی، داستان پسر جوانی را روایت می کند که به دنبال خواهر گم شده خود می گردد. اما جاهایی که او دنبال خواهر خود می گردد، مکان های بسیار مرموز و خطرناکی هستند که محل ورودی جهنم (Limbo) را تشکیل می دهند. سرزمین های ویرانی که تنها پسر شجاع داستان ما توان سفر به آنجا را دارد. عشق یافتن خواهر، او را در برابر تمام خطرات ایمن کرده است.

گرافیک

LIMBO به لحاظ هنری یک شاهکار بی بدیل است که نظیر آن را تا به حال ندیده اید. در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند، نیست. اوج صحنه پردازی ها و هنرنمایی سازندگان در دو رنگ سیاه و سفید خلاصه می شود. کل محیط بازی سیاه و سفید طراحی شده و محیطی که درخور ورودی جهنم باشد را بسیار زیبا و هنری به نمایش در می آورد. هر چیزی که در بازی دیده می شود، از ترکیب این دو رنگ به وجود آمده است. از شخصیت اصلی بازی که کاملا سیاه است و دو چشم کاملا سفید دارد گرفته تا تله ها، عنکوبت های غول پیکر و… همه از دو رنگ سیاه و سفید طراحی شده اند. محیط بازی بیشتر از جنگل های تاریک و مه آلود تشکیل شده است و جو سردی را به بازی بخشیده کرده است. نکته جالبی که می توان در مورد گرافیک این بازی گفت، این است که گرافیک شباهت زیادی به نقاشی های سیاه قلم دارد.

موسیقی/صداگذاری

بازی LIMBO از صداگذاری بسیار خوبی بهره می برد. صداگذاری در این عنوان بسیار هنرمندانه کار شده است. ریتم کلی موسیقی بازی حال و هوای بسیار مرموزی دارد و بازی را بسیار جذاب کرده است. از طرف دیگر، گاهی اوقات فقط صدای پای شخصیت بازی به همراه صداهای مرموزی از محیط بازی به گوش می رسند. صداها نقش مهمی در گیم پلی نیز دارند. علاوه بر صداهای ترسناک و دلهره آوری که در محیط بازی شنیده می شوند، باید گوش های خود را برای صداهای دیگر تیز کنید. صداهایی که می توانند حل کردن معماهای بازی را برای شما آسان تر کنند.

 

گیم پلی

بر اساس گفته های سازندگان بازی، گیم پلی به مرور شما را وارد محیط بازی خواهد کرد و شما خواهید فهمید که محیط بازی آن قدرها هم که به نظر می رسد، غم انگیز نیست. شخصیت چشم سفید بازی در جنگل بسیار مرموز، تاریک و خطرناک تک و تنها است و این شما هستید که باید مسیر او را در بازی پیدا کنید و کاری کنید که او جان سالم به در ببرد. گیم پلی بازی همانند اکثر بازی های پلتفرمر دیگر است و از این رو تقریبا همه با روند آن آشنا هستند. از نکات خوبی که در این بازی مشاهده کرده ایم، این بود که هیچ صحنه بارگذاری (Loading) در این بازی وجود ندارد و بازیکن می تواند از اول تا آخر بازی را یکسره طی کند. سیستم Checkpointها در بازی خوب است، به طوری که پس از مردن در فاصله نه چندان زیاد به بازی برخواهید گشت. داستان بازی به صورت قسمتی (Chapter) روایت می شود و این امکان برای بازیکن در بازی قرار داده شده که او قسمت های مختلف را به طور مجزا بازی کند. درباره روند کلی بازی بهتر است که به گفته ای از خود سازندگان بازی اشاره کرد. سازندگان این بازی را اینگونه توصیف می کنند: "زمانی که شما LIMBO را بازی می کنید، مثل این است که رویاها و کابوس های شما پایانی ندارند". همان طور که گفته شد، LIMBO یک بازی پلتفرمر است. اما یک بازی پلتفرمر هیچگاه خالی از معما نخواهد بود. معماهای بازی بیشتر شامل این می شود که شما به وسیله اشیا موجود چگونه می توانید بازی را پیش ببرید. کشیدن دستگیره های مخصوص برای افزایش سطح آب یا استفاده از طناب برای عبور از مکان های بسیار عمیق، بخش کوچکی از معماهای این بازی را تشکیل می دهند. اما عنصر دیگری هم برای حل معماهای بازی وجود دارد و آن عنصر بسیار مهم، زمان است. شاید در بازی هایی مانند Braid کنترل زمان را دیده باشید، اما معنی زمان در این بازی متفاوت است. منظور از زمان در LIMBO این است که شما در لحظه درست، کار درست را انجام دهید. به طور مثال در دموهایی که از این بازی به نمایش در آمده اند، باید در زمان بندی های درست از روی موانع مختلف عبور کنید یا بپرید تا در تله های مرگبار بازی گرفتار نشوید. تله هایی که شما را به روش های مختلف با مرگ آشنا خواهند کرد. به طور مثال این تله ها می توانند سر شخصیت اصلی بازی را از تنش جدا کنند. استفاده از زمان بندی درست، دویدن و یا راه رفتن و انتخاب مسیر درست همیشه شما را در حل معماها و رد کردن موانع مختلف کمک می کند. جو منحصر به فرد بازی تماما مدیون جلوه های گرافیکی، نورپردازی و موسیقی بسیار زیبایی است که در این بازی قرار گرفته اند. همین طور که در بازی پیش می روید با چشم انداز های دلگیری روبرو می شویم. حس تنهایی به خوبی در بازی به بازیکن منتقل می شود. تنهایی که در هر لحظه آن باید منتظر وقوع یک خطر و یا رویارویی با موجودات وحشتناکی مانند عنکبوت های غول پیکر باشیم. بسیاری از این اتفاق ها آنقدر سریع رخ می دهند که شما قدرت فرار از آن ها را نخواهید داشت. اما تنها چیزی که در این لحظه ها کمک شما خواهد بود، توانایی های شما در کنترل بازی است که با استفاده از آن ها می توانید در طول بازی زنده بمانید.

 

منبع توضیحات: وبلاگ mngames

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Any CPU with 2GHz or more
Ram: 512 MB
VGA: Any VGA card in last 5 years. Some integrated graphics may work. Shader Model 3.0 required
DirectX: 9.0c
OS: Windows XP SP3 / Vista SP2 / 7
HDD: 150MB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 70.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود