دانلود بازی Tropico 4 Collectors Bundle برای کامپیوتر – نسخه PROPHET و GOG

5/5 - (2 امتیاز)

بازی Tropico 4 یک عنوان استراتژیکی و  شبیه ساز تجارت است و علاقه مندان خاص خودش را دارد. در بازی Tropico 4 بازیکنان با قسمت های جدیدی مواجه می شدند که در نسخه های قبلی وجود نداشتند. این عنوان شما را برای راه انداختن یک تجارت جدید تشویق می کرد. در این بازی اتفاقات زیادی رخ می داد. به یکباره قیمت نفت بالا می رفت، ناگهان سونامی می آمد و آتش فشانی در جایی فوران می کرد. تمام این اتفاقات روی برنامه های اقتصادی بازی تأثیرگذار بود. البته لازم به ذکر است که این حوادث به صورت کاملاً اتفاقی (Random) در قسمت داستانی بازی اتفاق می افتند، چرا که بازی یک آزادی خاص مانند عنوان های Sandbox دارد.

Tropico 4 Collectors Bundle PC-PROPHET

به همراه نسخه فشرده FitGirl

دانلود-بازی-Tropico-4-Collectors-Bundle

مطالب مرتبط

سری Tropico از گرافیک خوب و فانتزی ای برخوردار بوده اند. بازی Tropico 4 نیز به همین شکل است. اولین موضوعی که در بازی خودنمایی می کند، رنگ بندی جذاب و گیرای بازی است. بازی از رنگ های گرم تشکیل شده و به خوبی حال و هوای سرزمین های استوایی را به شما منتقل خواهد کرد. محیط های بازی بزرگ هستند و دارای قسمت های مختلفی (جنگل، کوهستان و دشت های پهناور) است. با بزرگنمایی در قسمت های مختلف، می توانید به این موضوع پی ببرید که بافت های بازی از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردارند و در ساختمان های مختلف شاهد جزئیات خوبی در طراحی خواهید بود. حتی مردمی که در بازی دیده می شوند هم در بزرگنمایی ها از جزئیات خوبی تشکیل شده اند و انیمیشن های خوبی برای آن طراحی شده اند.

مانند نسخه های اول و سوم این سری از بازی ها، شخصت اصلی بازی Tropico 4 فردی با نام رئیس جمهور است که کنترل جمهوری جزیره موز را در دست گرفته و در آن دیکتاتوری می کند. بازی دارای ۱۰ نقشه متفاوت است اما بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا جزیره خود را بسازند . حتی شما می توانید اندازه جزیره، پوشش گیاهی، معادن و سایر پارامترهای بازی را سفارشی کنید.

پس از انتخاب جزیره نوبت به انتخاب نماد برای پلیر است . در شخصیت های سفارشی ، پلیر ممکن است از لباس ، پوست ، کلاه ، مدل مو ، لوازم جانبی ، سبیل ، ریش و گوشواره استفاه کند . پس از تکمیل یک ماموریت، شما با تمامی این صفات شناخته خواهید شد . پلیر می تواند واردات و صادرات را به جزیره کنترل کند ویژگی که در نسخه های قبلی فقط امکان صادرات وجود داشت.

info

The world is changing and Tropico is moving with the times – geographical powers rise and fall and the world market is dominated by new players with new demands and offers – and you, as El Presidente, face a whole new set of challenges. If you are to triumph over your naysayers you will need to gain as much support from your people as possible. Your decisions will shape the future of your nation, and more importantly, the size of your off-shore bank account.

Tropico 4 expands on the gameplay of the previous game with new political additions ∼ including more superpowers to negotiate with, along with the ability to elect ministers into power to help get your more controversial policies passed. But remember to keep your friends close and your enemies closer as everyone has an agenda! Your political mettle will be thoroughly tested, as new natural disasters will have the populace clamoring for you and your cabinet to help them recover from some of the worst Mother Nature can dish out.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 (32-bit), Vista / 7 (32 or 64-bit)

Processor: 2 GHz Dual Core CPU

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Shader Model 3.0 (Geforce 6600 or higher, Radeon X1600-Series), 256 MB, DirectX 9.0c

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB free hard disk space

Sound: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista / 7 (32 or 64-bit)

Processor: 2 GHz Quad Core CPU

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Shader Model 3.0 (Geforce 8800 or higher, Radeon HD4000-Series or higher), 512 MB, DirectX 9.0c

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB free hard disk space

Sound: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Tropico 4 Collectors Bundle MULTi7-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Tropico 4 Complete DLC Pack-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Tropico 4 Collectors Bundle-FitGirl :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم