تعمیر و بازیابی ویندوز از بوت با Master System 2012

اولین رای باشید!

Master System 2012 نام نرم افزاری بی نظیر و حرفه ای می باشد که به طور مستقیم از روی سی دی اجرا می شود و برای تعمیر ویندوز شما استفاده می شود. این نرم افزار به طور مستقیم و بدون نیاز به نصب ، بوت می شود و بوسیله آن می توانید مشکلات بسیار زیادی را از ویندوز خود برطرف سازید. برخی از ابزارهایی که در این نرم افزار وجود دارند عبارتند از: از بین بردن بدافزارها ، ویروس ها ، پچ ها ، هک ها ، کرم های رایانه ای ، ایمیل های اسپم و سایر موارد مشابه ، تغییر دادن پسوورد ویندوز ، ایجاد و اجرای نقاط بازیابی برای ویندوز ، ایجاد و اجرای بک آپ هایی که از ویندوز خود گرفته اید ، تعمیر و بازسازی مشکل در بوت شدن ویندوز ، بازیابی فایل های پاک شده و یا از دست رفته ویندوز ، ارائه جزئیات کامل از اررورهایی که دریافت می شود ، تنظیم سازی MBR های ضربه دیده هارد دیسک شما ، مدیریت کامل بر روی هارد دیسک ، بازگردانی تنظیمات هارد درایو شما به تنظیمات کارخانه ای آن ، دارا بودن درایورهای LAN و Ethernet برای سهولت کار شما ، پشتیبانی از درایورهای SATA و … .  در ادامه می توانید لیست نرم افزارهایی که در این نرم افزار بی نظیر وجود دارد را مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده کاربردی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

لیست نرم افزارهای موجود در این برنامه:

Hard Disk
Acronis Disk Director 11
DPTDD Partition Table Doctor 3.5
HDD Disk Checker
HDD Regenerator
HDD Low Level Format LLFTOOL

Recovery
EASEUS Partition Recovery 5.0.1
Recover4all-Professional 2.5.3

Antivirus
Avast Anti Virus
Avira AntiVir
ESET Anti Virus
Malware.bytes' Anti-Malware
McAfee Anti Virus

Internet
TeamViewer
MSN Messenger
Internet Explorer

System Tools
Seven Recovery Environment
Disk Commander
Disk Wipe
SFC Scan
TCP / IP Config
Standalone System Sweeper
ERD Registry Editor
Solution Wizard
Crash Analyzer
Locksmith

Utilities
۷-Zip File Manager
Super Finder XT
InfraRecorder

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود:   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود