دانلود بازی Dead Island برای PC

4.7/5 - (6 امتیاز)

موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟ سازندگان این بازی وعده داده اند که می خواهند در هر جای از جزیره از به کار گیری زامبی های استفاده کنند که به صورت مرموزی شما را محاصره می کنند و ناگهان به صورت غریزی و دست جمعی شما را مورد حمله ناگهانی قرار می دهند. هرچند به نظر نمی رسد که این کار جز آخرین هنرهای اختراعی مبارزاتی برای زامبی ها باشد در بازی باشد. اما با تمام این حرف ها، بازی سرزمین مردگان یک بازی شوتر سرعتی است چه در گام ها و چه در تیر اندازی ها.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی و RELOADED بازی به همراه آپدیت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱٫۷ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

|آپدیت شماره ۳ بازی به پست افزوده شد|

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. پس از کرک کردن بازی ، تمامی فایل های اجرایی موجود در پوشه Redist را نصب نمایید تا پیش نیازهای برای اجرای بازی همگی نصب شوند. حتما آپدیت شماره ۱ بازی را پس از نصب بازی نصب کنید. توضیحات نصب آپدیت ۱ ، در بخش دانلود آن توضیح داده شده است. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، مورخه ۲۷ مهر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر و ۷ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

دانلود آپدیت شماره ۱ بازی:

بازی ای از اول مشکل دار !!! تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشار بازی Dead Island ، بیش از ۴۰ باگ برای این بازی پیدا شد ! که مشکل از خود کمپانی ارائه کننده بازی بوده و گروه کرک RELOADED کار خود را به درستی انجام داده اند. این آپدیت هم اکنون آماده ی دریافت می باشد.

 

توضیحات نصب آپدیت شماره ۱ بازی: تنها کافیست تمامی فایل های موجود در فولدر Update را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

دانلود آپدیت Dead Island Update 1 RELOADED بازی

 

نسخه فشرده ۱٫۷ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه سالم و فشرده بازی ، توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه ، بازی به آپدیت شماره ۱ ، آپدیت شده و کرک شده توسط گروه RELOADED می باشد. هیچ چیزی از بازی کاسته نشده و تنهای ویدیوهای بازی ۵۰% افت کیفیت داشته اند. برای نصب بازی حتما آنتی ویروس شما باید غیر فعال باشد وگرنه بازی اجرا نخواهد شد. نسخه فشرده و فایل ها تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 دانلود نسخه فشرده BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود آپدیت شماره ۳ بازی Dead Island Update 3 iND برای رفع مشکل سیو بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود