دانلود بازی F1 2011 برای PC

5/5 - (4 امتیاز)

بازی F1 2011 عنوانی از سری بازی های F1 است که مربوط به اتفاقات سال ۲۰۱۱ می شود. بازی توسط شرکت CodeMasters ساخته می شود و توسط همین شرکت نیز منتشر خواهد شد. موتور بازی EGO Engine نام دارد . در بازی به طور کل ۱۲ تیم و ۲۴ راننده وجود دارد این بازی مربوط به فصل اول مسابقات فورمول یک است. در E3 2011 شرکت CodeMasters تایید کرد که بازی در قسمت مولتی پلیر تا ۱۶ گیمر را ساپورت و پشتیبانی می کند. علاوه بر ان ۸ راننده نیز حضور دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. شرکت CodeMasters قول داده است مشکلات جزئی بازی F1 2010 در این نسخه وجود نخواهد داشت. سیستم گیمپلی بازی تغییراتی خواهد داشت که می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مخاطب داشته باشد ، همچنین قسمت های Cinematics بازی نیز بهبود یافته است . در ضمن سیستم Co oP در قسمت مولتی پلیر بازی وجود خواهد داشت. زمان اشنایی با بازی کمتر از نسخه قبلی خواهد بود این به معنی ساده تر شدن گیمپلی بازی است. طراحی محیط بازی به خوبی نسخه ۲۰۱۰ انجام شده است و هر پیست مسابقه ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود را دارد که می تواند باعث مشکل و یا سادگی مراحل مسابقه شود. به علت استفاده از موتور EGO احتمال اینکه بازی در بیشتر موارر عملکرد خوبی از خود نشان دهد بسیار زیاد است. مهمترین نکته در مورد بازی های شبیه سازی اتوموبیل رانی طراحی اتوموبیل ها است. در این بازی به لطف استفاده از موتور ذکر شده طراحی اتوموبیل ها به نمونه های واقعی شبیه تر شده است. و در اخر هوش مصنوعی بازی از همان فناوری و قابلین نسخه قبل بهره می برد با این وجود که سیستم هوش مصنوعی بازی پیشرفت های زیادی داشته است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RAZOR1911 بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲ گیگابایت|

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی F1 2011:

نام بازی : Formula 1 2011
سازنده :CodeMasters
ناشر بازی: Codemasters
از سری :Formula One
موتور بازی: EGO Engine 2.0
پلتفرم ها: PC & PS3 &X360 &3DS & Vita
تاریخ عرضه :۲۰,۲۲,۲۳ سپتامبر ۲۰۱۱
سبک بازی: شبیه سازی اتوموبیل رانی
مد های بازی: Single _Player , Multi player
درجه بندی بازی: مناسب برای ۳ سال به بالا

 

منبع توضیحات: انجمن گیم دونی

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP3 /Vista SP2 /Windows 7
DirectX Version: DirectX 9.0c
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2GB Ram
Graphics Card: GeForce 7800/Radeon X1800 or higher
Hard Drive Space: 12.5 GB Hard Drive Space

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 7 SP1
DirectX Version: DirectX 11
Processor: Intel Core i5 or AMD Phenom II x4
Memory: 4GB Ram
Graphics Card: GeForce GTX460 or ATI Radeon HD 5850
Hard Drive Space: 12.5 GB Hard Drive Space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. در هنگام نصب از شما سریال خواسته می شود ، تمامی ارقام را عدد ۱ وارد نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای اجرای بازی از فایل اجرایی F1_2011_Launcher.exe به اجرای بازی بپردازید و به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

نکته مهم برای اجرای بازی: پس از اینکه مراحل نصب و کرک بازی را انجام دادید ، دقت داشته باشید که برای اجرای بازی تمامی نرم افزارهای موجود در پوشه Redist را نصب نمایید. برای ذخیره سازی بازی نیاز به ایجاد اکانت آفلاین دارید که برای ایجاد آن در هنگامی که از شما در مورد اکانت سوال می شود ، بر روی گزینه Create a New Profile کلیک کنید و در پنجره بعدی ، به جای زدن گزینه Continue به پایین نوشته ها آمده تا در خط آخر با نوشته ای با نام Create Gamer Profile مواجه شوید. حال بر روی آن کلیک کرده و اکانت آفلاین خود را بسازید و به اجرای بازی بپردازید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، مورخه ۱۰ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی Razor1911 بازی به صورت جداگانه

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

نسخه فشرده ۲ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه سالم و فشرده بازی ، توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه ، هیچ چیزی از بازی کاسته نشده و تنها کیفیت دموهای ویدیویی بازی ۵۰درصد کاهش کیفیت داشته اند. این نسخه کرک شده بوسیله کرک Razor1911 می باشد. برای اجرای بازی باید تمامی فایل های موجود در فولدر Redist را نصب نمایید تا تمامی پیش نیازهای بازی بر روی سیستم شما نصب باشد. نسخه فشرده و فایل ها تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 دانلود نسخه فشرده BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود