دانلود بازی Men of War: Vietnam برای PC

1/5 - (1 امتیاز)

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک استراتژیک است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال‌ 1968 اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، نسخه سالم و نهایی Proper-SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

|به همراه آموزش رفع مشکل دریافت اررور در انتهای نصب بازی|

 

 

آنها هیچ وسیله رادیویی برای ارتباط برقرار کردن با نیروهای خودی و هیج وسیله نقلیه‌ای در اختیار ندارند، ضمن اینکه تا رسیدن به هدف خود نیز فاصله بسیار دارند. در مسیر حرکتی مرحله این مبارزین با یک درگیری خونین مواجه می‌شوند و سرانجام خودشان را در قلب نیروهای دفاعی دشمن می‌یابند که نتیجه آن رفتن به کام مرگ است. بازه ماموریت‌های در نظر گرفته شده از عملیات مخصوص تا نبردهای تمام عیار متغیر است.

ویژگیهای بازی:
دو جنبه مختلف در هر طرف داستان یا به عبارت دیگر دو داستان مختلف وجود دارد که بسته به نوع کمپینگ، انتخاب آن میسر می‌شود.
وجود ماموریت‌های طاقت فرسا شامل افتادن در کمین منطقه‌‌ای Ho Chi Minh، حضور در دو محل Cambodia و Laos، حفاظت از پل‌ها طی تدابیر شدید امنیتی و …
سلاح‌ها و ابزارآلات جدید همانند: M-16، T-54، M-113، Patton III، M-60، AK-47، M-14، RPG-2، M-72 LAW، RPK و بسیاری دیگر.
حالت چندنفره و co-op با قابلیت پشتیبانی از چهار بازیکن.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP (SP1) or Windows Vista
DirectX 9.0c
CPU: P4 2.6GHz (Athlon 3000 +)
Memory: 1Gb
Graphics: GeForce 6200 (Radeon 9600) 128Mb
DVD-ROM
۵Gb hard disk space

 

سیستم پیشنهادی:

operating system: Windows XP (SP1) or Windows Vista
DirectX 9.0c
CPU: Core 2 Duo 2.33GHz (Athlon X2 5,000 +)
Memory: 2Gb
Graphics: GeForce FX 8600 (Radeon HD2600) 256Mb
DVD-ROM
۵Gb hard disk space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، مورخه ۱۰ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر و ۷ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

– دانلود کرک نهایی Proper-SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

مشکل رفع اررور نصب بازی:

کاربران عزیزی که در نصب بازی به مشکل برخورد کردند و در انتهای نصب بازی با مشکل نصب نشدن فایل voice_rus.pak مواجه شده اند مراحل زیر را انجام دهند:

۱) ابتدا فایل ISO بازی را توسط نرم افزار WINRAR اکسترکت کنید.

۲) در فایل های بدست آمده ، فایل Setup-1c.bin را پیدا کرده و پاک کنید.

۳) فایل زیر را دریافت نمایید ، اکسترکت کنید و در محلی که فایل ISO را اکسترکت کرده اید کپی نمایید.

Men of War: Vietnam Extraction Fix

۴) به نصب بازی بپردازید و سپس کرک را از فولدر SKIDROW در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

با عذرخواهی از مشکل پیش آمده و دیرکرد در ارائه راه حل نهایی. ممنون از صبر و همکاری شما.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود