دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

3.5/5 - (2 امتیاز)

بازی روایتگر جنگ جهانی ۲ است و شما در نقش گروهی ازادی خواه هستید که باید ماموریت های بسی دشوار را انجام دهید تا به ازادی نسبی دست پیدا کنید این بازی را نمی توان یک بازی FPS ساده به حساب اورد زیرا در این بازی همواره شما با تله هایی رو به رو می شوید که شما را با چالش های خاصی رو به رو می کند تیم طراح مراحل بازی اول همواره شما در در میدان تیر و گلوله و توپ قرار می دادند یا اینکه شما را تله یک تک تیر انداز قرار می دادند و باعث می شدند که شما نتوایند به راحتی در بازی پیشرفت داشته باشید. می توانید از وسایل مختلف موجود در بازی برای حمله به دشنمان خود استفاده کنید که این امر باعث جذابیت بازی می شود می توانید از تانک برای تخریب محیط های مختلف استفاده کنید. به طور معمول در بازی هایی که FPS است MAP بازی نقش اساسی در بازی ایفا می کند در این بازی هم map تاثیر زیادی در بازی دارد علاوه بر تاثیر نقشه در بازی رادیو هم تاثیر گذاری خود را در بازی دارد شما می توانید با استفاده از رادیو از اتفاقات مختلفی که در گوشه کنار محیط بازی رخ می دهد اگاه شوید و به تناسب ان عکس العمل نشان دهید. می توانید از هواپیما های جاسوسی برای به دست اوردن اطلاعات و همچنین مشخص کردن هدف خود در بازی استفاده کنید که این امر با روش های مختلفی انجام می شود که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی می شود می توانید با استفاده از هواپیما های جاسوسی تیم های مخفی که برای نابودی شما اماده شده اند را شناسایی کنید و با استفاده از توپخانه انها را نابود کنید . زمانی که در سطح های مختلفی بازی را انجام می دهید با صحنه ها و وسایل مختلفی رو به رو می شوید که باید برای پیروزی خود راهکار های مختلفی را در نظر داشته باشید در ضمن با پیروزی در هر Level مقداری سلاح و اقلام جنگی به دست می اورید که می توانید از انها در مراحل بعدی بازی استفاده کنید.

|نسخه نهایی و کاملا تست شده SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

 

حداثل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/Vista/7
Processor: Dual Core 2.3 GHz or better
RAM: 2 GB
Graphics card: 256 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce 7800 GTX or better ATI® Radeon® HD 2900 GT or better
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3/Vista/7 SP1
Processor: Quad Core 2.6 GHz or better
RAM: 3 GB
Graphics card: 512 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce GTX 260 or better ATI® Radeon® HD 5750 or better
Sound: Sound Blaster Audigy or better
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، مورخه ۶ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire و ۷ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

نسخه فشرده ۴ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه سالم و فشرده بازی ، توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه ، زبان بازی تنها انگلیسی می باشد و سایر زبان ها حذف شده اند. ویدیوها و دموهای و سایر موارد بازی بدون تغییر بوده و هیچ افت کیفیت و یا حذف شدن وجود ندارد. نسخه فشرده و فایل ها تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 دانلود نسخه فشرده BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

 – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire و ۷ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود