دانلود آپدیت شماره ۱ بازی Rage Update 1

اولین رای باشید!

آپدیت جدید بازی فوق العاده زیبای Rage در تاریخ ۸ اکتبر عرضه شد که چندین ساعت پیش توسط گروه SKIDROW کرک شد و شما هم اکنون می توانید این آپدیت را دریافت نمایید. اگر شما از دارندگان کارت گرافیک ATI باشید ، مطمئنا در اجرای بازی به مشکل جدی برخورد کرده اید. در این آپدیت تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است که می توان به مواردی همچون : فعال شدن انتخاب VSync که به شما اجازه می دهد تا از دست رفتن فریم های بازی را نداشته باشید  ، آپشن Texture Cache که به شما اجازه می دهد تا میزان فضای اشغالی بازی برای Cache را افزایش دهید و بتوانید جزئیات بهتر و حرفه ای تری از بازی را داشته باشید ، Anisotropic Filter این تکنولوژی به شما اجازه می دهد تا کیفیت گوشه های تصاویر تکسچر ها را به حد قابل قبولی افزایش دهید و به هرچه حرفه ای تر شدن محیط بازی کمک می کند و … . شما می توانید توضیحات کامل تغییرات را در فایل Changelog.txt در فایل دانلودی خود مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان این آپدیت را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، به نصب آپدیت بپردازید . پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود