دانلود بازی FIFA 12 برای PC

3/5 - (3 امتیاز)

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۵ گیگابایت برای اولین بار|

 

 

دانلود بازی FIFA 12 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی FIFA 12 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU:
Intel Core 2 Duo at 1.8 GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 5400+
RAM:
1 GB XP, 2 GB Vista/7
HDD:
6.5 GB free disk space
Graphics:
256 MB Graphics Memory
Sound Card:
DirectX 9 Compatible
DirectX:
Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU:
Core 2 Duo E6750 2.66GHz / Athlon II X2 245e
RAM:
3 GB XP, 4 GB Vista/7
HDD:
6.5 GB free disk space
Graphics:
512 MB Graphics Memory (GeForce GTS 240 or Radeon HD 3870)
Sound Card:
DirectX 9 Compatible
DirectX:
Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۰ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

نسخه فشرده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه سالم و فشرده بازی ، توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه ، گزارشگری بازی به کل حذف شده است ، موسیقی متن بازی که در منو های بازی می باشد حذف شده ، بازی کرک شده بوسیله کرک RELOADED می باشد. فایل های گزارشگری بازی به زودی به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده می شود تا کاربرانی که مشتاق به دریافت آن هستند بتوانند استفاده کنند. برای اجرای بازی باید تمامی فایل های موجود در فولدر Redist را نصب نمایید تا تمامی پیش نیازهای بازی بر روی سیستم شما نصب باشد. نسخه فشرده و فایل ها تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه فشرده BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

فایل گزارشگر بازی برای نسخه فشرده بلک باکس:

پس از دانلود فایل زیر ، ۲ فایل به شما داده می شود ، این ۲ فایل را در محل نصب بازی ، در پوشه Game کپی نمایید.

 

– دانلود فایل گزارشگر انگلیسی برای نسخه BlackBox بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود