دانلود نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی Calibre 5.25 + Portable

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار Calibre مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتاب خواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما با استفاده و دانلود Calibre ابزارهای مختلف برای کنترل کتاب خانه های خود و همچنین سایر ابزار های مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید. این نرم افزار کتاب های الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند. در دانلود Calibre از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

در مرورگر برچسب ها شما می توانید کتاب های الکترونیکی را بر اساس نویسنده، زبان، سری، قالب، ناشر، رتبه بندی، و همچنین اخبار، برچسب ها و شناسایی آنها را مرتب کنید. بنابراین، شما می توانید متادیتا را به صورت جداگانه یا به صورت دسته ای دانلود یا ویرایش کنید، پوشش ها، ادغام سوابق کتاب الکترونیکی، تبدیل کتاب های الکترونیکی به صورت جداگانه یا به صورت فله (در XML، CSV، EPUB، MOBI و دیگر فرمت ها)، و همچنین ارسال کتاب ها الکترونیکی به دستگاه دیگر را با استفاده از نرم افزار Calibre انجام دهید.

دانلود-Calibre

info

Effortlessly keep your e-book library thoroughly organized with the help of this efficient and straightforward software solution. Calibre is an e-book library management application. It is free, open source and cross-platform in design and works on Linux, OSX and Windows.Calibre is meant to be a complete e-library solution and thus includes, library management, format conversion, news feeds to ebook conversion as well as e-book reader sync features.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود