حافظت از اطلاعات با نرم افزار قدرتمند TrustPort Tools 2012 12.0.0.4837

اولین رای باشید!

TrustPort Tools 2012 بسته امنیتی قدرتمند و بسیار کاربردی به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی است ، این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای امنیتی است که به شما این امکان را می دهد تا از حریم شخصی خود محافظت کرده و مانع از به سرقت رفتن اطلاعات شوید ، این نرم افزار راه حلی بسیار مناسب برای حفاظت از اطلاعات یک سازمان یک ارگان است زیرا ابزارهای موجود در آن می تواند به منظور رمز گذاری فایل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد TrustPort Tools 2012 یک ابزار ایده آل برای فضای آنلاین و آفلاین بوده و محصولی از شرکت TrustPort می باشد.

 

 

Archive encryption :
بسیاری از شرکت ها یا افراد دارای تعداد زیاد اسناد و اطلاعات محرنامه سر و کار دارند که باید در مکانی امن در ویندوز آنها نگهداری شود. معمولا این اسناد نیز زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند و اگر اینطور باشد بخش Archive encryption این نرم افزار انتخابی ایده آل برای نگهداری اطلاعات به صورت امن خواهد بود. با استفاده از این بخش میتوانید آرشیوهای از اسناد و فایل های مهم و محرنامه بسازید و با الگوریتم های فوق پیشرفته نرم افزار TrustPort Tools آن را قفل گذاری کنید. این آرشیوها امکان استخراج یا اضافه نمودن اسناد و فایل های جدید را دارند و همچنین میتوانید آنها را به طور بسیار امن پاکشان کنید. همانطور که گفتیم الگوریتم رمز نگاری شده در این نرم افزار جدید و سطح برتر ارائه شده است.

Encrypted drives :
اگر روزانه از اطلاعات خاصی زیاد استفاده میکنید ولی میخواهید محل نگهداری آنها امن و ایمن باشد تا کسی نتواند به آنها دسترسی پیدا کند این گزینه بهترین انتخاب می باشد. با این بخش میتوانید درایوهای مجازی بسازید و با استفاده از این نرم افزار از آنها محافظت کنید. درایو مجازی ساخته شده کاملا توسط یک درایو واقعی است با این تفاوت که TrustPort Tools از آن محافظت همه جانبه انجام خواهد داد.

Access profiles :
اگر از کامپیوتر شما چندین کاربر استفاده میکنند میتوان برای هریک از آن کاربران دسترسی خاصی قرار دارد. برای یک مثال یک کاربر فقط بتواند محتویات درایوها را بخواند و در واقع فقط استفاده کنند باشد و امکان تغییر و یا ایجاد و کپی اطلاعات را نداشته باشد. به هرحال این بخش را میتوانید به عنوان یک بخش مدیریتی کامل روی دیگر کاربران کامپیوتر در نظر بگیرید.

Reliable shredding :
برای برخی افراد و سازمان ها حذف کردن اطلاعات محرمانه بسیار مهم است. مسلما خذف شدن توسط گزینه های حذف ویندوزها قابل بازگردانی و بازیابی است. این نرم افزار ۸ روش را برای پاک کردن امن اطلاعات به نوعی که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند را به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند با این ۸ روش حذف اطلاعات محرمانه و مهم را به نحوی انجام دهند که قابل بازیابی نباشد.

Easy system cleanup :
این بخش از نرم افزار در واقع یک ابزار مفید برای پاکسازی ویندوز به شمار می رود. اما همیشه فایل های اضافی گشت و گذار در اینترنت ، فایل های داخل سطح زباله و همچنین رد پای فعالیت کاربر در ویندوز بسیار مهم بوده است و امکان سوء استفاده از آن اطلاعات امکان پذیر است. این نرم افزار چند کلیک میتواند فایل های اضافه ای که البته قابل سوء استفاده هستند را برای همیشه پاک کند. مسلما وجه تمایز این بخش از نرم افزار با دیگر نرم افزارهای مشابه حذف فایل زائد ، حذف شدن دائمی اینگونه فایل ها به وسیله این نرم افزار می باشد.

Emergency shredding :
مواظب این بخش باشید! با استفاده از این بخش میتوانید فایل های فوق محرمانه را که شاید در برخی از موارد لازم باشد در چند ثانیه حذف شود و شما در آن لحظه وقت زیادی برای انتخاب آنها را ندارید ، را حذف کند. نحوه کار با این بخش متفاوت است. شما از قبل بایستی فایل هایی را برای این بخش تعریف کنید تا در آن لحظه اضطراری با چند کلیک حذف شوند. فقط توجه کنید که فایل های پاک شده توسط این بخش به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 14.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود