بازی دلهره آور و ترسناک Haunted Hells Reach 2011

5/5 - (1 امتیاز)

Haunted Hells Reach یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت  RP ValuSoft طراحی شده است.در این بازی شما مسئولیت جدی را در بر دارید .شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. درست است به نبرد شیطان خواهید رفت و مردمی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند. بازی دارای ۴ کاراکتر اول و در اصل، نقش های اصلی را برعهده دارند که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند. بازی را شبیه سری بازی های DeadIsland خوانده اند که این شباهت دور از باور نیست، چرا که گیم پلی به همراه گرافیکی فوق العاده از بازی پشتیبانی می کنند که گیمر را به وجد می آورد. این بازی زیبا توسط کمپانی KTX Software حمایت شده است. امیدواریم با دریافت این بازی ترسناک از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

caution بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی  Global Ops Commando Libya2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source  ساماندهی و مدیریت حرفه ای شهربازی با  RollerCoaster Tycoon 3  توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

download دانلود بازی Driver San Francisco برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود