دانلود بازی Disney Universe برای PC

3/5 - (2 امتیاز)

در بازی جذاب و ماجراجویانه دنیای دیزنی (Disney Universe) بازیکنان می توانند بیش از ۴۰ شخصیت  کلاسیک ساخته شده توسط کمپانی دیزنی را انتخاب کنند که از معروفترین آن ها می توان به آلیس (شخصیت کارتونی انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب) ، مایک ( در کارتون کمپانی هیولاها) ، ترون ( در انیمیشن ترون) و استیچ ( در کارتون لیلو و استیچ) اشاره کرد. شما با این شخصیت های کارتونی پا به ۶ دنیای مختلفی که توسط کمپانی های دیزنی و دیزنی-پیکسار طراحی شده است خواهید گذاشت. شما همچنین می توانید یک شخصیت ساختگی برای خود ایجاد کنید و یک ابزار منحصر به فرد به آن اختصاص دهید که به قدرت و رشد بازیکن شما بسیار کمک می کند. شما هرچه بیشتر در محیط بازی تلاش کنید ، هوشمندی و قدرت شخصیت شما رشد یافته و از دیگران متمایزتر و کامل تر می شود. این بازی جذاب و دوست داشتنی برای تمامی سنین می باشد و همه می توانند از آن استفاده کنند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU/Processor: Intel Pentium 4 3.8GHz / AMD Athlon 64 4000+
Video Card Required: Nvidia GeForce GT 420 / ATI Radeon HD 5550 512MB
Minimum RAM (Memory): 2 GB
Hard Drive Space Required: 8 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود