دانلود بازی Football Manager 2012 برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

بازی Football Manager 2012 به شما این اجازه را می دهد که کنترل باشگاه مورد علاقه خود را در ۵۰ کشور از سراسر جهان به همراه تمامی لیگ های برتر اروپا در اختیار بگیرید. اکنون زمان آن رسیده که شما بر روی صندلی داغ بنشینید و تصمیم بگیرید که چه کسی در زمین بازی کند و چه کسی در انتظار دریافت مجوز شما بر روی نیمکت بنشینید. مذاکرات تیم، تعویض ها و انتخاب جهت زمین دستورالعمل های ورودی شما هستند تا شما بتوانید بازی تیم خود را به همراه موتور گرافیکی ۳ بعدی این بازی با لذت هرچه تمام تر دنبال کنید و بتوانید تفاوت را احساس کنید. البته شما به عنوان یک رییس باید از گوشه زمین احاطه کاملی بر حرکات بازیکنانتان داشته باشید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را که هم بر روی ویندوز و هم سیستم عامل مک قابل نصب است را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه آپدیت v12.0.3 بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

 

دانلود بازی Football Manager 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی Football Manager 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Football Manager 12:
شرکت سازنده : کمپانی SEGA
شرکت منتشر کننده : کمپانی SEGA
تاریخ انتشار : ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱
ژانر بازی : ورزشی، فوتبال
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : E – مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی

 

– آیا شما دوست دارید پول زیادی را صرف آوردن یک بازیکن حرفه ای کنید یا اینکه با تمرکز بر روی بازیکنانتان از آن ها پدیده هایی درخشان بسازید؟
– شما چه روش هایی را برای آموزش تیم خود و آماده کردن آن ها برای مسابقات در نظر گرفته اید؟
– آیا شما بهترین دوست رئیس باشگاه هستید یا اینکه همیشه بهترین سرمایه گذار را از هیئت رئیسه تقاضا می کنید؟
– زمانی که یکی از ستاره های جوان تیمتان مرتکب چندین اشتباه شود شما چه واکنشی نشان می دهید؟ یک شانه را برای گریه کردن انتخاب می کنید یا اینکه اصلاح اشتباهات گذشته را آویزه گوشتان می کنید؟
و برخورد شما با سوالات پیچیده خبرنگاران چگونه خواهد بود؟
اکنون زمان آن رسیده تا شما، خود را محک بزنید و تمامی راه کارهای ارایه شده توسط ذهن خلاق خود را به منصه ظهور رسانید.
شایان ذکر است این بازی محصول کمپانی نام آشنای SEGA می باشد.

گزینه های جدید و اصلاحات انجام شده بر روی Football Manager 2012:
امکان فراخوانی بازیکنان و صحبت با آن ها پیرامون نحوه بازی.
مدیریت تیم در هر جا و هرمکان.
جابجایی ها و قرارداد ها.
ارتقاء نظارت بر بخش های مختلف.
افزایش کیفیت در زمینه ۳ بعدی.
رابط هوشمند.
و…

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/W7
Processor: XP – 1.4GHz or Faster, Vista/W7 – 2.0GHz or Faster. Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon.
Memory: XP – 512MB RAM, Vista/W7 – 1.0GB RAM
Graphics: 128MB
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 2GB

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۳۰ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

– دانلود آپدیت v12.0.3 SKIDROW بازی

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود