ساماندهی و مدیریت حرفه ای شهربازی با RollerCoaster Tycoon 3

اولین رای باشید!

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری به نام RollerCoaster Tycoon 3 که با تغیرات زیادی نسبت به نسخه قبلی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Tycoon طراحی شده است.این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید.امیدواریم کاربران عزیز سایت بزرگ دانلودها با دریافت این بازی بسیار سرگرم کننده لذت کافی را برده باشند.

 

|نسخه نهایی RollerCoaster Tycoon 3  |

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

source بازی محبوب و مهیج رانندگی در جاده  King Of The Road 2 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 524 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود