دانلود بازی Alan Wake Collectors Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET و GOG

4.6/5 - (18 امتیاز)

بازی Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . داستان درباره شخصی به اسم alan wake می باشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند. پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا آرامش خودرا پیدا کند. ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد.

Alan Wake Collectors Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Alan-Wake-Collectors-Edition

بازی Alan Wake از این جا شروع می شود که آلن خود را در یک اتومبیل می بیند و تمام بلاهایی را که در طول هفته به سرش آمده است فراموش کرده است. دشمن اصلی در بازی تاریکی است که پس از غروب آفتاب اهالی Bright Falls را به تسخیر خود در می آورد. در کل بازی ۶ فصل یا season دارد که فصل های ابتدایی به معرفی Bright Falls و آشنایی با دشمن اصلی بازی یعنی تاریکی اختصاص دارد. در فصول ابتدایی بازی شما کمتر به کارهای حادثه ای دست می زنید و بیش تر در جاهایی که واقعا حوصله ی بازیکن هارا به سر می برد مانند جنگل ها اتفاق می افتد.

اما باید توجه داشته باشید که این فصل ها باعث می شوند تا Alan اطلاعات مفیدی راجب به شخصیت ها و رویدادها و وقایع Bright Falls به دست آورد. ماجراجویی آلن از این به بعد آغاز می شوند. همه ی افکت های صوتی و موسیقی بازی برای این طراحی شده اند که ترس را تا مغز استخوان حس کنید. روایت داستان در بازی از طریق خود کتاب آلن است که قبلا خودش آن کتاب را نوشته است ولی آن را به یاد نمی آورد. در این صفحات اتفاقاتی نوشته شده است که هنوز رخ نداده اند اما بیانگر آن هستند که چه اتفاقاتی بزودی برای شما روی می دهند. اگر بازیکن به داستان زیبای بازی جذب شود نمی تواند بازی را رها کند. گرافیک بازی یکی از نقاط قوت بازی است. جنگلی که در ان بازی اتفاق می افتد واقعا حیرت انگیز است و درختان در کنار افکت های متفاوت مثل مه و باد واقعا طبیعی جلوه میکنند.

لیست آیتم های موجود در نسخهCollectors Edition :

* Developer Commentary Videos
* Illustrated PDF Book
* Soundtrack
* Some additional cool stuff in Extras directory

info

When the wife of the best-selling writer Alan Wake disappears on their vacation, his search turns up pages from a thriller he doesn’t even remember writing. A Dark Presence stalks the small town of Bright Falls, pushing Wake to the brink of sanity in his fight to unravel the mystery and save his love.

Presented in the style of a TV series, Alan Wake features the trademark Remedy storytelling and pulse-pounding action sequences. As players dive deeper and deeper into the mystery, they’ll face overwhelming odds, plot twists, and cliffhangers. It’s only by mastering the Fight With Light combat mechanic that they can stay one step ahead of the darkness that spreads across Bright Falls.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2

Processor: Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible with 512MB RAM

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 8 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Quad Core 2.66GHz Intel or 3.2GHz AMD

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible or later with 1GB RAM

DirectX®: 10

Hard Drive: 8 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com