دانلود بازی Alan Wake برای PC

اولین رای باشید!

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

 

 

بازی ابتدا با صحنه تصادفی رخ میدهد و و سپس شما پس از چند راهنمایی تصمیم میگیرید به فانوس دریای بروید و در این بین دشمنان بازی شمارا دنبال میکنند که با اموزش های بازی میتوانید انها را پشت سر بگزارید ..مانند استفاده از نور چراغ و تفنگ و….روند بازی بسیار هیجان انگیز و گیرا میباشد به طوری که شما را کاملا در محیط جنگل قرار داده وحس و حال سردی و تاریکی در کنار دشمنان بازی که در تاریکی ها وجود دارند را به شما میدهد.. البته میتوان گفت که بازی تقریبا بعد از چند مرحله تکراری میشود ولی با اضافه کردن نکات ریز به ان تا حدی از یکنواختی فاصله میگیرد .. بازی در کل حالت سریالی را طی میکند برای مثال در پایان هر مرحله مروری بر قسمت قبل میشود که ایده نو و جالبی است که حس فیلم به بازی میدهد و شمارا برای دنبال کردن داستان اماده میکند … محیط های بازی را میتوان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد! جنگل و غیر جنگل! مراحل بازی اکثرا در جنگل های فوق العاده طبیعی و تاریک اتفاق می افتد و حس ترس را تا حد زیادی به شما القا میکند ..دشمنان تنوع زیادی ندارند و محدود به انسان ها و پرندگان تاریکی هستند .. سلاح های موجود در بازی از تنوع زیادی برخوردار نیستند و شامل ۷ تیر و شاتگان و rifle و فلش و منور هستند.

 

اطلاعات در مورد بازی :

تاریخ انتشار : ۱۶ February سال ۲۰۱۲

سازنده : Remedy

ناشر بازی : Nordic Games Publishing

ژانر : RPG Action

پلتفرم ها : PC/Xbox360

کرک شده توسط : SKIDROW

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Duo 2 GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5400

RAM : 2 GB

Graphic : GeForce 8600 GTS 512MB or Radeon HD 5550 512MB

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or Phenom 9850 Quad-Core

RAM : 4 GB

Graphic : GeForce GTX 285 or Radeon HD 5830

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

 

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 03 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 reckoning screenshots 04 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود نسخه اصلی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :  Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود آپدیت v1.01.16.3292 بازی

 

نسخه‌ی Black Box به صورت پیش فرض با کرک گروه SKIDROW آماده شده است ولی در صورت ‍Crash شدن بازی ، از کرک گروه THETA استفاده کنید . این کرک در فایل ISO قرار دارد . در این نسخه تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و کیفیت ویدئوهای بازی نیز کاهش یافته اند و سایر موارد همانند نسخه ی اصلی می باشد .

 

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود نسخه کم حجم Black Box به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود