دانلود دوبله فارسی انیمیشن کمپانی هیولاها Monsters, Inc. 2001

3.5/5 - (4 امتیاز)

 

Monsters, Inc. BDRip (2001) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 1080p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Monsters, Inc. – کمپانی هیولاها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۱

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۹۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: شرکت هیولاها جایی است که اعضای آن بچه های زمینی را می ترسانند و جیغشان را می گیرند تا در سرزمین هیولاها از آن به عنوان سوخت استفاده کنند. موفق ترین تیم جیغ ربای هیولاها را سالی سالیوان (جان گودمن) و دستیارش مایک وازوفسکی (بیلی کریستال) تشکیل می دهند. یک شب هنگامی که سالی تصادفا دری را به دنیای انسان ها باز می کند دختربچه سه ساله ای به نام بو از آستانه در می گذرد و پا به سرزمین هیولا ها می گذارد. شهر هیولاها دچار وحشتی غیر قابل توصیف می شود چرا که دختر بچه ای زمینی وارد آنجا شده است. هرج و مرج ادامه پیدا می کند و این در حالی است که سالی و مایک سعی دارند دخترک را پنهانی به دنیای خودش برگردانند و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود