دانلود ReviverSoft Registry Reviver 4.19.4.4 – نرم افزار رفع مشکلات رجیستری

اولین رای باشید!

دانلود ReviverSoft Registry Reviver یک نرم افزار کاربردی در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کار افتاده کاهش چشم گیری پیدا می کند. حتی امکان بروز مشکلات جدی تر مانند هنگ کردن یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-Registry-Reviver

قابلیت های کلیدی دانلود ReviverSoft Registry Reviver :

  •  عملکرد کامپیوتر شما را بهبود می بخشد : پس از استفاده از Registry Reviver شما متوجه بهبود فوری در عملکرد و پایداری کامپیوتر خود خواهید شد.
  •  جلوگیری از ارور ها و خراب شدن کامپیوتر : با اجرای Registry Reviver به طور مرتب، کامپیوتر شما سریعتر بوت می شود، پایدارتر و تجربه سقوط و تداخل کمتر است.
  •  بدون نیاز به بلد بودن و فهم تکنولوژی : برای تشخیص درست ارور های رجیستری و استفاده از ابزارهای دستی آن، نیازی به دانش ندارید. Registry Reviver همه اینها را برای شما به سرعت و به آسانی انجام می دهد.

 

Registry-Reviver-اسکرین-شات Registry-Reviver-اسکرین-شات Registry-Reviver-اسکرین-شات

info

Registry Reviver uses the most advanced technologies available to analyze PC errors and speed up your slow PC. Registry Reviver detects and removes all unused entries in your PC registry from failed software, driver installations, faulty installations / uninstalltions and optimizes your Windows startup. Features Registry Reviver

سیستم مورد نیاز

300MHz or higher processor
256 MB of RAM
22 MB of hard disk space
Internet access is required to register and download product updates

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، باتوجه به سیستم عامل خود (32بیتی یا 64بیتی) به فولدر Crack مراجعه کرده و یکی از فایل های کرک (32بیتی یا 64بیتی) را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین کنید.

2) نرم افزار را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم 20 مگابایت