دانلود مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای Best Software Mega Pack 2012

اولین رای باشید!

مجموعه ای که برای دانلود قرار گرفته است شامل جدیدترین و بهترین نرم افزارهای منتشر شده برای ویندوز می باشد که با دانلود این پک دیگر نبازی به جستجو و دانلود نرم افزارهای کاربردی ندارید . یکی از بهترین نکات مثبت این پک داشتن Autorun می باشد که با استفاده از آن می توانید علاوه بر نصب و کرک کردن نرم افزار ، اطلاعات و ویژگی های آن را نیز مشاهده نمایید و تنها با یک کلیک آن را نصب و کرک کنید . در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

 

splash green دانلود 37 قسمت کارتون تام و جری Tom & Jerry Golden Collectionآموزش استفاده :

۱) پس از دانلود تمامی پارت ها و اکسترک کردن کامل آن ها دارای یک فایل ISO می باشید که با استفاده از برنامه هایی همچون PowerISO یا Winrar می توانید این فایل را نیز اکسترک کنید .

۲) پس از Mount یا اکسترک فایل ISO ، برروی فایل Autorun.exe کلیک کنید . در این پنجره از شما سریال درخواست می شود .

۳) شماره سریال wvfh71km8jfa7fb30b6w3w را در کارد کپی کنید و دکمه Enter را بزنید .

۴) پس از درست شناخته شدن سریال ، پنجره ای برای اکسترک کردن نرم افزارها باز می شود و با استفاده از آن برنامه ها را اکسترک نمایید .

۵) حال به جایی که فایل ها را اکسترک کرده اید بروید و نرم افزار مورد نظر خود را از حالت RAR دربیاورید و از آن استفاده نمایید .

 

لیست نرم افزارهای موجود در این مجموعه

 

caution دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود