دانلود بازی Hamlet برای PC

2.5/5 - (2 امتیاز)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

 

در همان اوایل بازی دو معمای بسیار جالب (پیدا کردن پسورد صفحه کنترل و پیدا کردن یک خرچنگ برای بریدن طناب زیرآب) وجود دارد که نشان می‌دهند چطور می‌شود با سنت‌شکنی و شکستن دیوار چهارم بین مخاطب و کاراکتر بازی، معماهای بامزه و البته مشکل خلق کرد. معماها در ادامه بسیار متنوع هستند و از پیدا کردن راه صحیح در یک هزارتو (ماز) تا پیدا کردن کاراکتر اصلی در یک صحنه شلوغ و پر از آدم تغییر می‌کنند.
خوشبختانه برای این‌که خیلی در هر مرحله معطل نشوید، یک سیستم راهنمایی در بازی وجود دارد که با گذشت زمان فعال می‌شود. بازی به شما فرصت می‌دهد تا حسابی اطراف هر صحنه را بگردید و پس از چند دقیقه اگر نتوانستید راه‌حل درست را پیدا کنید، گزینه راهنما فعال می‌شود. استفاده از این راهنما از مرحله۴ به بعد تقریبا الزامی است.
بازی هملت بسیار کوتاه است و تنها از ۵مرحله تشکیل شده. هر مرحله هم تقریبا ۵ یا ۶صحنه مجزا دارد و در پایان هر مرحله با یک غولآخر مواجه می‌شوید! شکست غولآخرها معمولا نیاز به واکنش سریع در کلیک کردن و تصمیم‌گیری دارد.
از نظر گرافیکی بازی هملت کاملا ساده است، اما سبک هنری کمیک زیبایی دارد. شخصیت‌هایی مانند کلادیوس و افلیا ظاهر کمیک بامزه‌ای دارند و تنوع مراحل باعث می‌شود تا پایان بازی از دیدن صحنه‌های رنگارنگ آن خسته نشوید. این بازی کم‌حجم ارزش دانلود کردن را دارد و به علاقه‌مندان به بازی‌های ماجرایی و معمایی توصیه می‌کنیم آن‌را امتحان کنند.

منبع توضیحات: وبسایت بازی دانلود

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP/Vista/7
۱ GHz processor
۵۱۲ MB RAM
۱۰۰ MB Hard Drive space
۱۲۸ MB graphics card
DirectX version 9.0

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX10 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود (اصلاح شد)   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود