دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

بر اساس فیلم کلاسیک پارامونت پیکچرز،Top Gun Hard Lock ،در حال حاضر با نام تجاری جدید و یک داستان بی نظیر موج جدیدی از نخبگان هوانورد دریایی لحظات فوق العاده جذابی را برای شما عزیزان فراهم می کند .گیمر به منماطق فوق سری و خطرناک پرواز می کند ، جالب است بدانید این بازی با فیلم های به اصطلاح خیلی مدرن رقابت جدی ای دارد . مبارزه بازی dog-fighting با جت های فوق پر سرعت  و tailgating MiGs در ماخ ۲ ،در حالی که یک جلوه ی ویژه ی منحصر بفرد و …. را خلق می کند اما همچنان گیمر سختی بازی را لمس می کند . انفجار های بازی بسیار رضایت بخش است . در حقیقت بر روی فیزیک این بازی به شدت کار شده است . شما از هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo E6305 1.87GHz OR Athlon II X2 260u
RAM: 2 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo E8300 2.83GHz OR Athlon II X2 265
RAM: 4 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی ، در فولدر binary جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ تیر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Peeje    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Peeje    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Peeje    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود