دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماشین ها ۱ – Cars 2006

4.1/5 - (10 امتیاز)

 

Cars BDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Cars – ماشین ها ۱

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۱۱۷ دقیقه

حجم: ۸۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: لایتینگ مک‌ کوئین ماشین مسابقه ‌ای خوش‌ عکس همیشه برای پیروز شدن مسابقه می دهد. مک‌ کوئین در راه رسیدن به محل مسابقات قهرمانی جام پیستون در کالیفرنیا برای مسابقه دادن با دو رقیب دیرینه، به طور غیر منتظره خود را در جاده ۶۶ شهر رادیاتور اسپرینگ می‌یابد و با شخصیت‌های این شهر آشنا می شود و می فهمد که زندگی همانند یک سفر است نه خط پایان.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود