دانلود فصل چهارم عدالت جویان جوان – Young Justice Phantoms S04 2021

4.7/5 - (133 امتیاز)

دانلود فصل چهارم عدالت جویان جوان – Young Justice: Phantoms

قسمت سیزدهم فصل چهارم اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت دوازدهم از فصل چهارم اضافه شد

دانلود-انیمیشن-Young-Justice-Season-4-Phantoms

عنوان انیمیشن: Young Justice: Outsiders – عدالت جویان جوان: بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL x265 1080p

وضعیت پخش: در حال پخش فصل چهارم…!

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی عدالت جویان جوان در ادامه سری Justice League و در واقع پس از جریاناتی است که پس از پیروزی بر کادموس ها روی می دهد. حال همه آن اتفاقات تمام شده است و اعضای جوانی که به نوعی طرفدار این گروه هستند، سعی دارند که به عضویت این لیگ بپیوندند. آنها قصد داشته اند که عضو جوان این کلونی کوچک به نام Kon-EI را نجات دهند و به دنبال آن دیگر ماموریت های خود را انجام دهند.

به دنبال همه این اتفاق ها اعضای لیگ عدالت تصمیم می گیرند که اعضای جوان و طرفدار را آموزش دهند و آنها را برای شرکت در ماموریت هایی تعلیم دهند. در حال حاضر این عدالت جویان جوان راه زیادی در پیش دارند و با اعضای بیشتر تقویت می شوند. آنها شیوه متفاوتی دارند و نبردهایشان کاملا متفاوت با اعضای اصلی لیگ عدالت است. نیروهای شر بسیاری سر راه آنها سبز می شوند و قرار است که وارد ماجراهای اسرارآمیز بسیاری شوند. حتی آنها با شخصیتی به نام لایت هم آشنا می شوند که یک برنامه شوم و عجیب در پیش دارد.

داستان فصل سوم که Young Justice Outsiders نام گذاری شده است در واقع ادامه ای بر فصل دوم است و تیم عدالت جویان جوان قصد دارند که با تیم قاچاق انسانی قدرتمندی روبرو شوند و یک تهدید جدید دیگر را از بین ببرند. شخصیت دیک گرایسون در این فصد همراه با آرتمیس و کانر حضور دارند و با ابرقهرمانان ما سعی خواهد داشت که سندیکای قاچاق انسان را نابود کند و قبل از اینکه این گروه قربانی دیگری داشته باشد، نابود شوند. این گروه در ماکویچ مخفی شده اند و جفرسون پیرس کار اصلی را برای گیر انداختن این گروه پیش رو دارد.

info

Within the Justice League, its members’ teen sidekicks push for full membership, but it’s only after they successfully investigate Cadmus in which find and free its secret young clone of Superman, Kon-El, is the League convinced. In response, the League organizes the teenagers into an apprentice team to both be trained and act on behalf of the League at their own pace. Now these teen superheroes, soon strengthened by more members, must battle the forces of evil in their own way, even as the mysterious cabal known only as The Light has a sinister agenda of their own.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|بنا به دستور سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) محتوای این مطلب حذف گردید|