دانلود بازی Confrontation برای PC

اولین رای باشید!

بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag'narok ، چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت کنید.

|به همراه توضیحات کامل نصب بازی|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.0 GHZ
Memory: 2048 MB
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE. ATI RADEON HD 2600 XT/NVIDIA GEFORCE 7900 GTX OR HIGHER.
DirectX®: 9
Hard Drive: 4 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی در حالت Run As Administrator بپردازید. هنگامی که بازی اجرا شد ، Alt+TAB را زده که بازی در حال اجرا باشد و شما در محیط ویندوز باشید. فایل اجرایی Keygen.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

پس از اجرا ، در پنجره بالایی به شما یک سریال داده می شود ، این سریال را کپی کرده ، Keygen را نبندید ، به داخل بازی رفته و سریال را کپی نمایید. حال گزینه "Manual Activation" را انتخاب نمایید و سپس بر روی Back کلیک کنید.

حال دوباره از بازی با Alt+TAB خارج شوید ، به Keygen مراجعه نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید. اندکی صبر نمایید. حال دوباره به بازی رفته ، بر روی "Manual Activation" کلیک کنید و سریال نهایی بدست آمده از Keygen را در بازی کپی نمایید.

توضیحات رفع مشکل در رجیستری بازی ، در فایل Instruction.txt در محل نصب بازی شما موجود می باشد.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ مرداد ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود