دانلود بازی DiRT: Showdown برای PC

اولین رای باشید!

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

 

 

جالب است که Codemasters می گوید بازی را از ابتدا و به طور کلی برای یک چنین عنوان Action-Racing درست کرده اند. تمام جاده ها به طور اختصاصی و از نو ساخته شده اند و هندلینگ، نوع کارکرد موتور و خلاصه همه چیز تغییر کرده و ساده تر از قبل شده تا به راحتی مخاطبان تازه کار در بخش Gymkhana لذت ببرند. این یک خبر خوب است، چون ساختار واقعی ماشین ها در DiRT 3 رانندگی و نمایش در Gymkhana را عذاب آور کرده بود و واقعاً مهارتی در حد کن بلاک (Ken Block) لازم بود تا این بخش ها را کامل کنید. بخش تخریب یک قسمت به نام Rampage دارد که در آن باید طی یک مسابقه به تمام ماشین ها ضربه بزنید و همه چیز را تخریب کنید و بر مبنای آن امتیاز بگیرید.

این بخش طی یک زمان محدود انجام می شود و در ۳۰ ثانیه آخر، امتیازهایی که از هر تخریب بدست می آیند، دو برابر می شوند. این بدان معنی است که اگر ماشین شما طی مسابقه صدمه زیادی دیده باشد، در ۳۰ ثانیه آخر کار مشکل خواهد شد، چون اگر به اندازه کافی به دشمن ضربه نزده باشید، با هر تخریب رقیب شما دو برابر امتیاز می گیرد و به راحتی می تواند مسابقه ای را که شما در آن اول هستید را ببرد. این بخش نیازمند تاکتیک و واکنش خیلی سریع است. خوشبختانه هوش مصنوعی بازی قوی کار شده و رقیب ها می توانند دردسر بزرگی باشند، ولی هرج و مرج واقعی وقتی شروع می شود که شما بازی را در بخش آنلاین و رقیب های واقعی انجام دهید. در اینجا Showdown مکان خوبی برای به جان هم افتادن است! یکی از جاده های بازی در صحرای نوادا است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: AMD Athlon 64 x2 or Intel Pentium D @3.2Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: • Graphics: AMD HD2000 Series, Nvidia 8000 Series, Intel HD Graphics 2500, AMD Fusion A4
Supported Graphics Cards: AMD HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series; Nvidia GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series
DirectX®: 11
Hard Drive: 9 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista or Windows 7 64 bit
Processor: AMD Bulldozer or Intel Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD5870 or Nvidia GeForce 470GTX
DirectX®: 11
Hard Drive: 9 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. قبل از اجرای بازی حتما اینترنت خود را قطع نمایید و یا فایل اجرایی بازی را برای دسترسی به اینترنت ممنوع نمایید و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ شهریور ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

نسخه فشرده ۱٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط گروه Fairlight می باشد و برای نصب این نسخه نیاز به حداقل ۱گیگابایت فضای خالی رم و ۱۰ گیگابایت فضای خالی هارد دارید. دقت داشته باشید که در هنگام اکسترکت پارت ها و نصب بازی آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا در اجرای بازی به مشکل برخورد نکنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود