حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Total Uninstall 6.2.0

اولین رای باشید!

باید بدانید یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت ویندوز بعد از مدتی ، حذف نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در زمان نصب فایل هایی و تنظیماتی را در قسمت های مختلف رجیستری و ویندوز قرار میدهند که هنگام حذف توسط بخش remove programs ویندوز ، به طور کامل پاکسازی نمی شوند و تجمع اینگونه فایل ها در نهایت باعث کاهش عملکرد ویندوز خواهد شد. پس از کاربرانی هستید که نرم افزارهای زیادی را تجربه میکنند ، حتما این نرم افزار را دانلود نمایید.

Total Uninstall نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه حذف و نابودی سازی کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند بعد از نصب نسبت به آنالیز نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز اقدام میکند و با شناسایی فایل ها و تنظیمات انجام شده توسط نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز ، این مهم را فراهم می آورد که هنگام حذف آنها تمامی تنظیمات و فایل های مربوط به آنها از روی سیستم شما حذف شوند و در نتیجه باعث عدم تجمع فایل های بیهوده و همچنین وجود تنظیماتی که بعد از حذف نرم افزار مربوطه باعث اخلال در عملکرد ویندوز می شوند ، می شود. 

تمامی فرایندهای این نرم افزار به صورت امن انجام می شود و اینطور نیست که باعث اختلال بیشتر در عملکرد ویندوز شود. همچنین این نرم افزار دارای قابلیتی به نام Monitored Programs می باشد که توانایی نمایش تغییرات و فایل هایی که بعد نصب یک نرم افزار مشخص توسط شما ، به سیستم اضافه می شود را دارا می باشد.

 

 

total uninstall

قابلیت های کلیدی نرم افزار Total Uninstall 6.2.0:

– آنالیز نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز برای حذف کامل آنها در زمان درخواست شما

– آنالیز رجیستری و فایل های سیستمی برای نمایش تغییرات آنها در زمان نصب نرم افزار جدید

– حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز بعد از آنالیز آنها

– توانایی بک آپ گرفتن از نرم افزارهای نصب شده و بازگردانی آنها در مواقع لزوم

– نمایش جزئیات نرم افزارهای نصب شده یا خواستار نصب 

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ۸

– و…

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 15 مگابایت لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود