دانلود بازی Mass Effect 3 برای PC

4/5 - (1 امتیاز)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

 

دانلود بازی Mass Effect 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی Mass Effect 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

 

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 256 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 512 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

mass effect 3 screenshots 03 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 04 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

mass effect 3 screenshots 05 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 06 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

 

source دانلود بازی Batman Arkham City برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به DVD1 مراجعه نمایید و فایل ISO مربوطه را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما DVD2 درخواست شد ، فایل ISO مربوط به DVD2 را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از پایان نصب ، از لینک گذاشته شده ، کرک بازی را دانلود کنید و آن را در در محل نصب بازی و در پوشه ی Binaries/Win32/ کپی و جایگزین کنید و بازی را اجرا نمایید . چنانجه در جین بازی با پیام دانلود DLC مواجه شدید ، آن را Skip کنید .

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود DVD اول :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود DVD دوم :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

 

– دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود Extended Cut DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

source دانلود بازی Batman Arkham City برای PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود Leviathan DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

source دانلود بازی Batman Arkham City برای PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .  

در نسخه‌ی Black Box تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوها نیز با Bitrate پایین ضبط شده اند که از کیفیت و حجم آن ها کاسته شده است . هچنین در این نسخه DLC ها در بازی قابل استفاده نمی باشند .

 

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود نسخه Black Box :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

 

– در صورت داشتن صفحه سیاه در این نسخه ، فایل زیر را دریافت کنید و آن را در پوشه ی BIOGame\Movies اکسترک و اجرا نمایید و تا اتمام عملیات صبر نمایید و سپس بازی را از دسکتاپ اجرا کنید .

دریافت BLACK SCREEN FIX

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود