دانلود بازی F1 2012 برای PC

5/5 - (3 امتیاز)

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

 

دانلود بازی F1 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی F1 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی بازی:

OS: Windows Vista or Windows 7

CPU: AMD Bulldozer or Intel Core i7

RAM: 3 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD6000 Series or Nvidia GTX500 Series

Sound Card: DirectX Compatible

   

تصاویری از محیط بازی :

 

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360 mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی پس 2013   Pro Evolution Soccer 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره کل بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که آخر اسمشون ReUp هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی (تمامی پارت ها اصلاح شد – لطفا قبل از دانلود توجه بالا را مرور کنید):

دانلود پارت ۱ :  Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود