دانلود بازی Dishonored – Definitive Edition برای کامپیوتر

4.6/5 - (115 امتیاز)

بازی Dishonored دارای نقاط مثبت بسیاری است که می توانند به عنوان برگ برنده این بازی به حساب بیایند، داستان، گرافیک و گیم پلی همگی دست به دست هم داده اند و توانسته اند یک بازی خوش ساخت را خلق کنند که به طور حتم از انجام آن پشیمان نخواهید شد. داستان بازی Dishonored حول شخصیتی به نام Corvo Attano می گردد، وی که محافظ ملکه Dunwall بوده. در ابتدای بازی ملاقاتی را با او و دخترش امیلی انجام می دهد و نامه ای را به دست وی می رساند، اما لحظه ای بعد یک سری افراد مرموز که دارای قابلیت Teleport نیز بودند به آن ها حمله می کنند، کوروو عده ای از آن ها را نابود می کند ولی در آخر تسلیم قدرت جادویی آن ها شده و شاهد کشته شدن ملکه و دزدیده شدن دخترش می شود، پس از این اتفاقات سربازان به صحنه جرم آمده و کوروو را عامل این قتل می دانند و دستگیرش می کنند.

Dishonored Definitive Edition v334700 PC-GOG

دانلود-بازی-Dishonored-Game-of-The-Year-Edition

مطالب مرتبط

گیم پلی بازی Dishonored دارای تنوع بالایی است و تقریبا هیچ وقت از انجام آن خسته نخواهید شد، اصلی ترین سلاح شما چاقو است و البته در کنار آن کمان، بیهوش کننده و مواد منفجره نیز در اختیار دارید. همچنین شما امکان استفاده از انواع جادوها را نیز دارید و می توانید با ترکیب نیروی فیزیکی و ماورایی به طرز زیبایی دشمنانتان را از بین ببرید. شما می توانید با جمع کردن آیتم هایی به نام Rune که در گوشه کنار مراحل به صورت پراکنده وجود دارند اسلحه ها و لباس های خود را ارتقاء دهید و خودتان را به قابلیت های جدید مجهز کنید.

محیط بازی Dishonored مقیاس بزرگی دارد و می توانید در نقاط مختلف شهر Dunwall به گشت و گذار بپردازید و این موضوع باعث می شود بتوانید ماموریت های خود را به شکل های مختلفی به پایان برسانید، در بازی بدست آوردن پول نقش مهمی دارد زیرا با پول می توانید تجهیزات مختلفی برای خودتان بخرید که در پیشبرد مراحل کمکتان می کنند، همچنین ترکیب مبارزه با شمشیر و سلاح و نیروهای جادویی، به طور کلی مبارزه قابل قبولی را ارائه می دهد.

گرافیک بازی در یک کلمه شاهکار به تمام معناست. طراحی محیط ها و شخصیت ها همگی به بهترین نحو کار شده و توجه مخاطب را به طرز عجیبی به خود جلب میکند. محیط های بازی نیز بسیار شبیه انگلستان در قرن ۱۹ میلادی طراحی شده است و معماری لندن ویکتوریایی را در طراحی داخلی و خارجی بناهای سلطنتی بازی میتوان دریافت. گرافیک هنری بازی فوق العاده زیباست و بازی کننده را تا مدت ها انگشت به دهان نگه میدارد.

لیست آیتم های موجود در نسخه Definitive Edition :

* Void Walkers Arsenal DLC
* Dunwall City Trials DLC
* The Knife Of Dunwall DLC
* The Brigmore Witches DLC

ویژگی های نسخه FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی PROPHET با نام Dishonored Game of The Year Edition MULTi5-PROPHET فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • آخرین آپدیت به همراه تمامی بسته های الحاقی منتشرشده در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • حجم بازی از ۱۶٫۷ گیگابایت به ۵٫۵ گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۱۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۷ گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Dishonored is an immersive first-person action game that casts you as a supernatural assassin driven by revenge. With Dishonored’s flexible combat system, creatively eliminate your targets as you combine the supernatural abilities, weapons and unusual gadgets at your disposal. Pursue your enemies under the cover of darkness or ruthlessly attack them head on with weapons drawn. The outcome of each mission plays out based on the choices you make.

Story:

Dishonored is set in Dunwall, an industrial whaling city where strange steampunk- inspired technology and otherworldly forces coexist in the shadows. You are the once-trusted bodyguard of the beloved Empress. Framed for her murder, you become an infamous assassin, known only by the disturbing mask that has become your calling card. In a time of uncertainty, when the city is besieged by plague and ruled by a corrupt government armed with industrial technologies, dark forces conspire to bestow upon you abilities beyond those of any common man – but at what cost? The truth behind your betrayal is as murky as the waters surrounding the city, and the life you once had is gone forever.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / Windows 7

Processor: 3.0 GHz dual core or better

Memory: 3 GB system RAM

Hard Disk Space:17 GB

Video Card: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)

Sound: Windows compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista / Windows 7 (enhanced for 64-bit OS)

Processor: 2.4 GHz quad core or better (enhanced for multi-core processors)

Memory: 4 GB system RAM

Hard Disk Space: 17 GB

Video Card: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)

Sound: Windows compatible sound card

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com