دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

اولین رای باشید!

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 3.55/3.41|

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویر محیط بازی :

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، فولدری با نام BLES01676 در اختیار شما قرار می گیرد. تنها کافیست که این فولدر را به هارد خود به فولدر GAMEZ انتقال دهید و سپس بازی را اجرا نمایید. تمامی فرایندهای کرک و پچ کردن بازی برای اجرا بر روی CFW 3.55 از پیش انجام شده و نیاز به هیچ کاری ندارید. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود