دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

4/5 - (5 امتیاز)

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

 

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

مسلماً بخش چندنفره یکی از مضامین اصلی فروش بازی است و گودریچ (Goodrich) قول بخش بسیار جالبی را داده است. بازی در بخش چندنفره خیلی شبیه به FIFA کار می کند و اجازه می دهد که مخاطب در کشوری که دوست دارد، مبارزه کند. ۱۲ نیروی بین المللی Tier 1 از ۱۰ کشور مختلف در بازی وجود دارند که شامل آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و لهستان هستند. گودریچ بر این باور است که بازیکن ها دوست دارند ملیت خود را در بخش چندنفره نمایش دهند و او این بخش را Blue on Blue می داند، جایی که خوب ها با خوب ها مبارزه می کنند! گودریچ به این موضوع اشاره می کند که این بخش همانند دعواهای مدرسه ای خواهد بود. چیزی که Medal of Honor: Warfighter نشان داد، قاب بازی های اول-شخص را نمی شکند و آنچنان چیز جدیدی را اضافه نمی کند، ولی در عوض بازی سعی می کند که عنوانی درخور باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista SP1

CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz Athlon X2

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 10.1

سیستم پیشنهادی بازی  :

OS: Windows 7 SP1

CPU : 3 GHz Intel Core 2 Quad / 3 GHz AMD Phenom II X4

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

توضیحات نصب : پس از دانلود فایل ISO را با برنامه ی Winrar اکسترک کنید ، همچنین می توانید آن را با استفاده از نرم افزارهایی همچون Demon Tools مونت نمایید . با استفاده از DVD1 بازی را نصب کنید . و کرک به صورت خودکار اعمال خواهد شد . اگر در کرک کردن مشکل داشتید ، کرک را به صورت جداگانه دریافت نمایید و در محل نصب بازی کپی کنید . بازی را با فایل launcher.exe اجرا کنید و بهتر است این فایل رو با فایروال بلوک نمایید . اگر در ویندوز XP در نصب بازی مشکل دارید ، فایل MOHW1.zip, MOHW2.zip (موجود در DVD1 و ۲ ) را اکسترک کنید (بدون نصب) و همچنین فایل آپدیت (Update_common.zip) و کرک (Crack.zip) را نیز در همان پوشه بریزید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود DVD1 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

  download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود DVD2 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link  

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود کرک FLT بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود آپدیت بازی به صورت جداگانه

 

– هردوی فایل های بالا (کرک و آپدیت) در DVD2 و در پوشه Fairlight موجود می باشند .

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود