میکس و ویرایش موسیقی حرفه ای Sony Sound Forge Pro 10.0.506

اولین رای باشید!

Sony Sound Forge Pro نرم افزاری حرفه ای و فوق العاده برای میکس کنندگان موسیقی و افرادی است که میخواهند انواع مختلف ویرایش را روی فایل های صوتی انجام دهند. چه در زمینه استفاده در استدیو و چه در زمینه عادی ، این مجموعه در تولید نهایی برای ضبط و میکس حرفه ای صدا مسترینگ، آهنگسازی، ترمیم صوتی، ایجاد CD و کتاب قرمز بسیار کامل و حرفه ای می باشد. Sound Forge از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی ضبط صدا، ویرایش، پردازش و اجرای افکت و رمزگذاری فایل مدیا می باشد.  سازگاری با انواع تکنولوژی ها روز موجود نظیر دالبی دیجیتال از جمله دیگر قابلیت های این ابزار محسوب می شوند.  بیش از ۴۰ نوع افکت صوتی با دسته بندی مجزا ، سرعت بسیار مناسب در هنگام پردازش صوت،امکان استخراج صداها از ویدیوها با قابلیت ذخیره سازی با کیفیت اصلی و فرمت دلخواه در کنار دیگر امکانات که در ادامه مطلب به آنها اشاره کرده ایم ، از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار حرفه میکس و مسترینگ Sony Sound Forge به شمار می رود.

 

sony sound forge pro

 

 

 

امکانات نرم افزار Sound Forge Pro :

– کیفیت بالای صدا : نرم افزار Sound Forge Pro 10 از رزولوشن کامل ۲۴bit و ۳۲bit/64bit و ۳۲۰kHz پشتیبانی می کند. ضبط ماهرانه صداهای فرعی و صداهای ظریف و دقیق سازهای موسیقی، خواننده ها و تغییر افکت ها از امکانات مهم نرم افزار به شمار می رود.

– ویرایش دقیق صوت : ویرایش فایل های صوتی Mono، Stereo و چند کاناله توسط Sound Forge Pro 10 امکان پذیر است. شما در این راه می توانید از دستورات معمول ویندوز برای برش، ارسال، میکس و محو کردن صدا استفاده کنید. ویرایش دقیق، ساخت محو شدگی صدا و میکس موزیک و پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop فایل صوتی بین کانال ها و کار با یکی در حین پردازش دیگری در پس زمینه از امکانات کاربردی Sound Forge Pro 10 می باشند.

– ضبط قدرتمند صدا : Sound Forge Pro 10 دارای مجموعه ابزار کاملی برای ضبط مستقیم روی کارت صدا یا استفاده از زمان سنج ضبط برای آغاز و پایان ضبط در زمان و تاریخی خاص است.

– پردازش افکت ها : بیش از ۴۰ افکت صوتی حرفه ای مانند متعادل کننده، EQ، تاخیر، گروه کر، شدت صدا، داینامیک صوت، حذف نویز، Pitch Shift، Flange و لرزاننده صدا از نمونه این افکت ها می باشند.

– ابزاری برای طراحی و تولید صدا : این مجموعه نرم افزاری شامل پلاگین های Noise Reduction 2 برای تعمیر مشکلات معمول صدا مانند خش خش نوار، وز وز دوربین، کلیک و غیره می باشد.

– نرم افزار Sound Forge Pro 10 از انواع فرمت های ویدئویی شامل AVI, WMV, MPEG-1 , MPEG-2 پشتیبانی می کند تا شما بتوانید به صورت دقیق صدا و تصویر را در آنها هماهنگ کنید. 

– خروجی Dolby Digital AC-3

 

نکته:

 

– پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید. نرم افزار را نصب کنید و اگر نرم افزار را اجرا کرده اید ، حتما را آن را کاملا ببندید.

از پوشه ی Keygen بسته به ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی بودن ویندوز خود، یکی از فایل های رجیستری را اجرا کنید و مراحل را تایید کنید.

فایل Keygen.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.  پس از کپی کیجن را اجرا نموده و از منوی ابتدایی Sony Sound Forge Pro v10.0 را انتخاب نموده و سپس باید برروی Patch کلیک کنید. اگر کیجن از شما محل نصب نرم افزار را خواست ، به صورت دستی به آن نشان دهید. سپس از انتخاب برروی OK کلیک کنید. پس از انجام این عمل کیجن را نبدید و بدون بستن کیجن ، نرم افزار را اجرا کنید.

نرم افزار را در حالی که کیجن باز است ، اجرا نمایید. در صفحه ثبت نام از داخل کیجن شماره سریال اولیه را انتخاب و در نرم افزار وارد کنید. سپس برروی Next کلیک کرده و از دو گزینه موجود register form another computer را انتخاب کنید و برروی Next کلیک کنید. در صفحه ثبت نام باید مقادیر درخواستی را وارد کنید.

برای مثال :

Name : username

Family : userfamily

Email: youremail@mail.com

Countries : United States

سپس دو گزینه دوم رو انتخاب نموده و برروی Next کلیک نمائید. در صفحه ی بعد از داخل کیحن سریال موجود در قسمت activation code را در داخل کادر مربوط در نرم افزار وارد نمائید و سپس برروی Next کلیک کنید. اگر مراحل را به طور دقیق انجام دهید، نرم افزار کرک شده و آماده استفاده می شود.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 150 مگابایت

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود